vikendarenje

ponedjeljak, 27.03.2006.

FITNESS- ZAGREBAČKE VJEŽBAONICE TIJELA

Ne znam kako ni zašto, al ovaj post mi je nestao. Pa da ponovimo:

Kao što sam nagovještavala, pokrenila sam se! Tome je prethodilo veliko istraživanje zagrebačkih teretana, fitness centara, aerobic centara, sportskih centara, reebok centara, dale uglavnom svih centara osim šoping centara.
Cijene su šarolike. Recimo da pristojnim smatram onu 2 puta tjedno 160 kuna, 3 puta tjedno 200 kuna.
Plus minus koju kunu, takve cijene drže:
- FUTURA, Veslačka FUTURA(za teretanu, aerobic im nije baš jeftin)
- GOKYFIT, hotel Gaj GOKY, imaju dvije lokacije
- Centar TRNJE, Vukovarska DRUŠTVO ZA SPORTSKU REKREACIJU
- BPM, Selska BIPIEM

Iz neznam kojeg razloga, neki su se precjenili, kao npr. fitness na Vrbanima SportGM (2 puta tjedno 200 kuna – za te nofce očekujem da poslije svakog treninga imam masažu i prijevoz doma), Amika (jel zbog imena il prezimena?), Fit na Velesajmu

Osobno bi najviše volila da mi je odgovara termin u Fitness Formi (www.fitness-forma.com) jer imaju super programe, al eto u meni nezgodne ure; način plaćanja im je malo specifičan (platiš 200 kunića i možeš u bilo koju grupu ili u teretanu10 puta) a inače je na glasu kao teretana koju uvelike posjećuju i pobornici gay pride.
Što se tiče pojedinih «lanaca» fitness centara spomenit ću GL Health club. Zašto? Zato šta imaju zanimljivu teoriju – naime, oni formiraju cijene ovisno dal želiš vježbat sa kremom hrvatske estrade u SERAtonu ili sa priprostim pukom u običnoj dvorani o čemu se možete informirat na http://www.glfitness.hr/cjenik.html#

Zanimljivo kakvi se sve nazivi upotrebaljavaju za skakutanje – nekad si ima aerobic i teretanu, a danas imaš aerobic, aeromix, aerobox, body sculpt, body styling, total body, kick box, kick to fit, calenetics, step, tae bo, high-low i svega drugog blaga božjeg.
Uglavnom se svodi na jako nabrijanog voditelja/voditeljicu i 10ak polaznika koji dušu ispuštaju al korak uhvatit ne mogu. Ako nemate ritma, razmislite dva puta prije upisa aerobiločega. Ako se uz to ne volite gledat u ogladalo kako udarate zamišljenog protivnika dok iz zvučnika ori sašemambarumbakojivrag korak, nešto kao taebo definitivno nije za vas. Pod nazivom step,na, ne krije se drevna plesna vještina. Nažalost. To je preskakanje, naskakanje i optrčavanje plastične kocke zvane steper. Izgubit ritam je lako, a pogled u ogledalo vas natjera da pomilite da je krava iz Ivankova ipak imala kravlje ludilo i da ste je upravo vi konzumirali.

Ako ste više sportski nastrojen tip, koji može taknut prste na nogama jedino kad su mu koljena pod kutom od bar 45 stupnjeva, a prilikom vježbanja jedino šta dobro (i to najbolje!) izvodite je skok, naskok i preskok (koje izvedete sa tolikim guštom tako da dok drugi od zemlje odskoče 20 centimetara, vi odskočite barem pola metra – kad vi aterirate oni su već u ritmu a vi idućih 5 minuti hvatate korak) u svakom slučaju preporučam teretanu. I sebi to najtoplije preporučam.

p.s. ovo su samo teretane/fitnessi koje su bile meni na ruku, al nema one koju nisam proučila, stoga slobodno pitajte

- 22:25 - šta kažeš (0) - baci na papir - #

ponedjeljak, 20.03.2006.

VIKEND I PO

Zar me svaki vikend moraš obilježit? Zar i ovopetostano mrcrvarenje u autobusu za Zagreb opet provodim razmišljajući o tebi? Koliko još ćeš me prožimat?
Vjerojatnosti su bile minimalne. I manje od toga. Da ćemo se susrest u usputnom kafiću u kojem nisam bila godinama, u glupu uru u koju nitko nije vani. I da ćeš parkirati auto točno iza mojeg.
K vragu, nema povratka onom svemu, a ja kao da te želim još na čas, da zatvorim tu priču jednom zauvjek. Samo me strah... bojim se da je neću zatvorit... da ću te kroz tih par zajedničkih trenutaka opet onako ludo zavolit... onako kako ti nikad nisi znao...
Nisam se zavaravala da sam te potpuno zaboravila, al nisam se nikad nadala da ću se nakon svega opet vratiti ovako blizu onim starim osjećajima. A bila sam tako dobro krenula naprijed. 400 kilometara a boliš me kao da si ulicu do mene. I viđam te jednako često ;)

- 21:44 - šta kažeš (0) - baci na papir - #