[tu pa tam]

čiji je broj 93?

"je li to parizer?"-pitao je glupi dječak djevojčicu pročavajući njene iznutrice koje je povratila.
" čine mi se ko komadi jagoda"-pomisli ona u sebi bez snage i volje da išta reče, tupo blejući u čudne komade na podu.
drugi glupi priglupi dječak je stajao i blejao u nju.
prvi glupi priglupi još gluplji mu je dobacio majčinski savjet.
" kretenu glupi, zar te mama nije učila da se ne udvaraš curi koja riga?".
djevojčica je samo nježno ispružila prstić koji mu je rekao da se jebe.
čiča miča.
jedimo smoki. lakše se diŠe.


**
dosta mi je češanja. gora sam od svog psa prije ampule protiv krPelja.
i srušit ću kestene one cvjetajuće na kontu. istinsko zlo.
sandra dabo će ih tonalitetom na pola popolit.
voljela bi radit na kiosku. iživljavala bi se nad pušačima.
" ja samo radim svoj posao".
glupa prodavačice glupa si.
dobit ću bauštelarsku košulju ničim izazvanu.
kažu da će toplotni udar.
utorak je ono neki free koncerat. gobac/kekin.
majka se čudi šta je meni tako privlačno u njih dvoje?
isto ko psiho.
čovjek i dalje šeće gradom i smije se. i ne zna preč cestu ko sav normalan puk.
on je psiho i on to radi na psiho way.
nije frenk sinatra al on to radi na svoj načIn.
od sutra sam na minimalističkoj prehrani: samo i jedino kuhana riža i kuhana piletina.
policajka u bijeloj kuti želi iskljućiti sve osumnjičene u prehrani.
u biti voli drveća i pečene kestene i ne želi da on bude kriv što sam takva izčešena kakva jesam.
biaČ.
opet sutra za volanom. u četvrtak sam doživjeLa šokove.
ja bi se zauvijek vozila samo i jedino po parkiralištima.
i idem jest jagode i ananas u nekom čudnom mixu.
dobro je! od gavrilovića je.

21.05.2006. u 23:03 | 17 Komentara | Print | # | ^

ljubi mjenjač svoj ko bližnjeg svojega

sunce je nemilosrdno.
ja sam objesna.
ruke mi liče na prepečenaC jer sam se danas malo sunČala u znak neimanja engleskog.
u glavi mi se vrtilo da je to valjda jedini način da ovo ljeto uhvatim malo boje. jer sve se bojim da ću si priuštit neograniČeno brČkanje u vodi. što si stariji to se radi planski. kad si klinac bitno ti je izaći van iz kuće u 10ujutro i doć doma u 20.00 i bit cijeli dan ko cigan na plaži. a sada mi se ljeto svelo na odlazak na plažu zbog taktike " da uhvatim malo boje". i to je određeno samo onim periodom kad je sunce najslabije. kremice i pice mamine mi idu na drek. stara me davi da se mažem maslinovim uljem kojeg nakon jednog nanošenja ne možeš skinuti za sljedeća dva puta. em mirišš ko stara " maslina je neobrana". onaj neki ustajali maslinasti voNJ.
i nekoć sam se samo bacala u vodu da se što prije rješim šoka hladne vode. a zadnjih godina prakticiram liniju manjeg otpora: čekam da se djete sa miki maus rukavicama baci pored mene i ko mali kit me polije vodom. i nema tu pliwanja.a ne ne. samo ronjenja sa lečama i spretne ruke frendičine koje podloži ispod očiju kad otvaram oči da ne ispadnu kojim slučajem.
stajat u vodi je gušt. igrat picigin je gušt. jest sladoled je gušt. mirisat na more je gušt. mirisati NEKOME na more je gušt. kad tebi NETKO miriše na more e gušt. ima gušti.
ma.
počela sam sa voŽnjom i izuzev što me neće još dat na cestu jer sam malim romima na parkingu rekla prigodno psovku i prijetnju da ću ih zgazit, budući da su poljuljavali moju sigurnost u vožnju kad sam prvi put ikad samostalno pokrenula auto. " jana, to nije stav pravoga vozača".
imaš pravo.
i mislim da mi instruktor ljubuje sa mjenjaČem. " nježno!!! nježno!!!"
nisam ti ja fina nježna i meka. idioTe.
al je zato moje dupe fino nježno i meko i dosta mu je iživljavanja sa injekcijama one zle medicinske sestre. maike mi nisam u životu naletila na neku simpatičnu, sestru koja odgovara opisu med. sestara općenito. sve su namrgođene i glas im zvuči ko lavlja rika ako ih se pita koje suvišno pitanje kao " a gdje moram sa ovom uputnicom?" pogleda me onako kao da je taj stol di joj piše medicinska sestra dodano dr.mr.sc. ili kako već ni ja neznam točno, a ne samo verica Nekoprezime.
ne bi se čudila da svaka u svom ormaru ima kartonski lik bolničarke betty i da se jednog dana odluči potražiti Luku iz LJubavi u zaleđu. baah.
i nikad nemojte imitirati spličanski naglasak onog Dujeta iz te serije. i komentirati kako je loš. i onda vi ga ići namjerno iskrivljeno imitirati i onda da vam se na čisto originalnom splitskom naglasku obrati tip sa susjednog stola potvrđujući tezu o Duji. i budite sretni šta ne komentira vaše splitsko pripovjedanje koje zvuče psi koji pokušavaju naučit pričat.
kad smo kod pasa i toga lala. draga nam velebajna hodakica opet je sjebaLA nogu ali ovaj put joj nije zla beštija naudila već je jednostavno već izmorena silnim učenjem se napola onesvjestila i uganula nogu. zato zbog nje svi imamo sporiji riTam:)
još malo fali da bi srijedu ugledali.

17.05.2006. u 21:40 | 11 Komentara | Print | # | ^

** sve nas više ima tu godinu po godinu**

broj 19 u nizu:). ulalala.

13.05.2006. u 00:01 | 20 Komentara | Print | # | ^

.....trebam nekog da mi plati piĆe*

biti ću kratka ko pop koji je držao propovijed na vjenčanju u subotu i nikako duga ko ona teta operna pjewačica koja je zapilila sa ave mariom:)
oženio se i neka je. to je bio lajt motiv dana. i naravno. ko će zakasnit na svoje vjenčanje nego moj bratić, ta crta kašnjenja na bitna mjesta " rans in d femili".
fino. hrana. cuga. kolači. njam. u nedjelju fuj. zakletva svečana o ne pijenju.
al kako je u subotu rođendan. prekršit ću još jednom:)
rođendan. valjda sam jedina koja ne voli rođendan vlastiti al jebi ga:)
kraj škole je tu. biti ćemo zatvorske ptičice na zadnji dan. e osobno mi je to bolje jer mornarski motiv majica nekako podsjeća na brod od 30 muškaraca. i sidu. još ako ubacite zadar i drobnjaka hehe. ne ne.
radije mi ko barba elvis: jailhouse roCk
kada cvjeta kesten luda sam i alergiČna.
spuštala sam se niz kvaku da dosegnem nedostižna mjesta koja su me do boli svrbila.
al malo tabLetica i voila!
Trknuti je totalno trknut. Trknuti se smije sam sa sobom. ja pucketam prstima dok hodam a on zviŽdi.
hoda sam po gradu i vidiš da je neki drugi element. neka je on trknut dok god ne isfura propisane tablete sa psihijatrije. paše mi trknutost.
papa.

08.05.2006. u 23:20 | 15 Komentara | Print | # | ^

.....

KAR SE JANEZEK NAUČI, TO JANEZ ZNA.
ispod tog stoji objašnjenje u koje sam blejila 10minuta.
i onda sam razmišljala zbog čega ja toliko navaljujem svim sredstvima za otići u ljubljanu kad je moj slovenski na sporazumnoj razini na tržnici. " eno jabolko." ili za kafić ukoliko je za stolom 4osobe " štiri kapučina in voda". zahvaljujući praxi u gej baru u zabitom djelu ljubljane. i još se mi čudimo kako u bircu nema žena i što je žeski wece netaknuto čist:) kasnije smo zaključili da je ženski wece tamo samo zbog nekih regularnih propisa po kojem svaki kafe objekt mora imati wece za oba spola makar jedan spol to mjesto ne posjećivao nikad. osim nas 4 optimistKinje. hehe.
uglavnom: bek tu d saBđekt. ono moje razmišljanje čemu ja u sloveniji? mislim .pretrpila sam od svih sve moguće šok reakcije i viceve na temu male slovenije al šta sad.
sviđa mi se taj studij i basta. komunikologija-tržišno komuniciranje i odnosi sa javnošću + učiš jedan jezik što će meni bez sumnje biti nesuđeni čisti studij španjolskog. ljudi se pitaju kako znam koji mi je opis posla ako ne kužim ni dreka slovenskog. e pa. od svega sam razumjela sam ključne riječi i završnu misao koja ukazuje da je:Delo je izrazito nerutinsko in dinamično.
ma ćemo da vidimo:)
danas sam nakon prisilnog odlaska sa starom u kupovinu nakon nepamćeno dugog perioda, u zadnju trgovinu sa njom ušla puna bjesa do nasmiješene prodavačice koja je sva uljudna, kako joj i u opisu posla spada, pitala :" dobar dan, kako vam mogu pomoći?". ja sam samo odgovorila : "metkom u glavu."
žena očito zbunjena i uvjerena da nije dobro čula :"molim?" al eto stare za mnom ufurana u svoja , navodno moderna modna uvjerenja, sa nekom jezivom majicom za koju znam da je zapela čim izgovori slogan " ovo se sad nosi".
mislila sam da ću iskočit iz kože kad mi je ugurala neke šugave balerinke. a popljuvala moju ideju o novim starkama. " ali gledaj sve te mlade cure kako nose te balerinke!". ne da ni jedna cura nije prošla s tim uzorkom za kojeg je ona bila uvjerena da je najnoviji modni riječki hit nego je više cura prošlo sa starkama. jednostavno sa tom ženom kupovat robu je robija Avrste.
e da je hitler živ i da ga pošalju sa mojom starom u kupovinu, da vidite kako bi se adolf probratio.
dizao bi se svim babama u 32i i nosio im
*koje su moram napomenut stvarno postale predvidljive da je smjeŠno. NEMA sheme da se dignem nakon općepopularnog govora o "svi su mladi neodgojeni". e pa jebem vam mater. imam poštovanja prema starijima al samo zato što si prešla 55u ne znači da ti se old red carpet mora prostrjet di god dođeš. razumijem one kojima vidiš da ne bi izdržali vožnju stojećki*
sajNFeld.
papa.

02.05.2006. u 22:53 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com