[tu pa tam]

dajte mi da gutam.

grlo me boli. i teško da mogu pričat. osjećaj je da sam bila na emisiji "i bet you will" i da sam za sitne al bitne pare morala jest žilete. / onaj dio o nepričanju je nekim dobro došao / :)
tijelo kao da mi je bilo rekvizit za scene mučenja u klubu boraca. ne mislim na one sa bred pittom i onom trebom, nego na ona brutalna isprebijavanja. a moje tjelo je rezultat dana poslje:)
čitav dan sam provela u apstinenciskoj krizi za toplinom ko da sam došla sa aljaske i nikako se ne mogu načuditi toplijem vremenu uz radijatore. zato sam uredno cijeli dan prosjedila u kaputu, šalu i još extra warming situation::: nasađena kraj grijajućih radijatora :)
..čaj/andol i piđama sa mali mlijon đempera preko su mi trenutno najbolji prijatelji.
i sretna sam jer mogu jest nutellu. na žlicu. bez krutog kruha i klizi. klizi niz grlo.
a ne oni fornetti koe sam danas progutala u jednom gutu i mislila da su ga oni žileti sa početka priče zaglavili. i molim vas..kad stavite natpis: piZZa fornetti neka piše u zagradi:: ketČaP!!
danas sam trebala krenut na predavanja for the auto, al kako sam evo laički rečeno uhvatila neku gripu propalo do daljenjeg. a hodak se stvarno trudila lipa moja crwenokosica. hahaha.
*spalila sam si nepce jer sam pohlepno htjela natjerat kipući čaj na grlo*
pijem andol. a žudim za coldrexom. coldrex:: would you be my valentine?
i kaki mi se na valentajn uređene izloge. i onaj glupi skandal. zašto se ne preimenuje u PoPustaL?
i onaj barba cigo sa kokicama sa nove godine. zgadio si mi kokice idiote.
sad me netko pitao di ću za valentinovo:: u kurac. eto di. gledat ću horore i jest sjemenke od suncokreta umjesto kokica. htjela ne htjela opet moram kupit neš. jer saša ima rođendan. mislila sam to izbjeć al jebat mater. neću. makar mu samo milku sa kukisima dala. frende moj dobitćeš neš. malo sam sa param vriti. al ajde. i pitanje:: šta bi ja za valentinovo: čevape u lepinji /ajvar/luk + piwa:)) ili snikers. ne tražim puno. jebi se kupide.
grlo me boli. i boli. ni ne gutam. end aj ken fil it. da sam kauboj sad bi mi najdraži predmet bila pljuvačnica ona koju su oni furali.
uglavnom. osuđena sam na kućnu karantenu nekoiko dana pa možete očekivati češće ovako neke gluplje postove bez smisla. slobodno ostavite mi lijepe riječi ozdravljenja, skladajte poeziju, pišite pričice, crtajte, kreativno se izrazite :))
idem se čajinizirat:)
Image Hosted by ImageShack.us

07.02.2006. u 22:41 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com