[tu pa tam]

i m not weird...i m just speciaL:)

vlado je uvijek imao naviku da na šnicle maže nutelu. ja sam mu se smijala. danas taj čovjek jede meso bez nutele a ja? ja uz sve što jedem moram jest fetice sira.bilo to: riba/pašta/meso/juha(!)/rižaaa.
i pipica. neznam kako vi al kod nas se fraza pipica ustalila ko velika. pipica bi značila: kokoška/kokica/koka/. isto je sa glagolom bliskati: ja to kažem za sijevati.
danas sam se sjetila tog dragog čovjeka koji je svojim prisustvom obilježio najbolje godine mog djetinjstva i kako je taj čovjek bio pun fiXideja koje su meni izgledale tako retardirano smiješno a njemu su bile opsesija i veoma važne.danas on može normalno hodati po korzu a da ne pazi da li gazi po crtama kocke il ne..a ja?
danas mi je neki dan za razmišljanje. od čega ja patim? kojih idiotarija....
nema sheme da ja legnem u krevet i zaspim kao normalan čovjek. ne. ja se prije samog čina spavanja dignem ako ne 15puta...zato jer imam fixideju da mi mjehur mora biti prazan i zato ja ko idiot trčim na wece makar ispustila i kapljicu samo da ga ispraznim. srećom---wc mi je kraj sobe.
ljude izluđujem kada sam sa njima u sobi duže od dva dana jer taman kada oni zaspu moj imaginarni mjehur se napuni i fijuu vija wece.
nema sheme da se popišam ukoliko u weceu nema papira. ako je netko do mene u susjednoj kao wece prostoru napetost koja se očekuje:tko će prvi pustit mlaz je ubojita i stvara pritisak na obveze mog mjehura :)
isto tako ne mogu bit okrenuta na jednoj strani duže od 10minuta jer se bojim ukočenosti vrata stoga se prije spavanja bavim i đinastikom okretanja sa lieva/desno.
onda..kraj kreveta obavezno čaša vode. neznam za koji kurac jer je nikada ni ne pijem al je uredno svaki dan nosim u sobu.mislim da je to zapravo povezano sa djetinjstvom kada me mama jednom prilikom ostavila dehidriranu kada sam bila u pelenama. frojd bi se složio da svi nosimo traume zahvaljujući mamama.......
kada pušem nos u javnosti uvijek to pokušavam napraviti šta tiše jer sam uvjerena da svi slušaju moju nosnu filharmoniju. ne diram banane ukoliko ih ne namjeravam pojest jer imam viziju da ću ih razgnjilit diram li ih prije potrebe. nakon svake cigarete imam potrenu uzeti novu žvakaću jer imam teoriju da sav dim koji udahnem tokom pušenja jedne se uvuče u žvakaću tako da ja žvačem ervjevZ od nikotina.
već ne znam koliko dugo pokušavam prije spavanja zapamtiti na kojoj sam strani zaspala al uzalud jer se uvijek probudim na leđima. zato sam uvela tehniku malog jastuka, kojeg stavim na stranu koju se premještam tokom noći i tako kada se probudim ujutro vidim da je mali jastuk na lijevoj strani i znam da sam zaspala na lijevoj strani. ( ....... )
nikad ne jedem sa ružnim vilicama koje imamo već ukoliko je dobijem moram obavezno je zamjeniti.užas.
nema sheme da ikoji kontrolni pišem bez žvakaće u ustima jer sam si zabrijala da žvakanje potiče razmišljanje. što god bilo na tanjuru ili čaši: moram pustit kraj. kraj kole, mlijeka ili jogurta jednostavno ne konzumiram jer imam viziju da se na dnu nalazi samo ono nešto bljaaah. jedem li paštu, rižu ,njoki. pizzu..bilo koje jelo: komadić obavezno pustit makar mi taj zadnji komad bio upravo onaj od kojeg ostanem sita i zadovoljim svoje potrebe gladi. ma što god takla .... kraj obavezno mora ostat...
to je samo dio mojih sitnih opsesija...koje sam tek danas malo izanalizirala.
al uglavnom sam shvatila da imam d thing sa uriniranjem.
al neka. da me ništa ne muči opet ni to ne bi bilo normalno:)
jel i vas muče neke fiXideje ili sam sama out there?;)
Image Hosted by ImageShack.us

30.11.2005. u 21:08 | 24 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com