[tu pa tam]

....i just don´t know what to do with myseeellf.....

.....njente. ništa. nada. nula. nihc.
bulaznim po kući radeći glupe stvari od kojih je definitivno vrhunac bilo pospremanje ni manje ni više frižidera i neposlušnih jabuka koje su sada ustrojene ko vojnici.zanimljivo do jabuka i nazad.
probala sam se uhvatit u srž problema i pospremit sobu, tek toliko da zapravo napokon otkrijem kako izgleda bez knjiga/papira/časopisa/cedeja/ i sličnog okolo "posloženog".
mrzim kada mi stara sere da bi za kretanje po mojoj sobi trebalo napraviti plan kretanja. moja soba je moje privatno vlasništvo. ne želim da je itko posprema osim mene, dira osim mene i kritizira osim mene. želite li si liječiti komplexe nabavite si svoju neorganiziranu sobu. ja volim svoj organizirani nered. samo ja znam da ako mi slučajno zatreba daljinski da ću ga naći ispod jastuka ili ispod deke. jer ja iskreno rečeno spavam sa daljinskim u krevetu. neki još imaju tedi mede ili neznam sha sve se u krevetu ima...a ja zaspim sa daljinskim u ruci.
da sam imalo bila od inicijative, natjerala bi samu sebe da pročitam lektiru do kraja, al ne. ja sam se studiozno uhvatila proučavanja tjednog programa koje mi se iz neznam kojeg razloga činilo u tom trenu kao najzanimljivije štivo na planeti.
već na rubu do ludila...stara je uletila sa psom u sobu i naredbom od čijeg su se glasa tresla viškovska brda i doline. stvar je: moj mixani pas zvan toto (tako se životinje imenom osakate kada meni daju da mu ga ja biram ) ima maniju uvaljivanja u blato koje i nije too much mirišljavo tako da se taj pas u ovih tjedan dana okupao onoliko puta kolko se ni šampionske pudle ne tretiraju. deeDee/maja/peggy su se u autu danas zgrozile kada sam im priopćila da psa sa davilicom stavimo u kadu ( č:ne voli vodu ) i onda moja stara ko masovni mesarski ubojica navuče velike gumene rukavice, ja joj asisitiram i cjedim deterđent za suđe na njih i voila! peremo psa. jako smo ekonomična femili tako da mu za kraj pored deterđenta stavimo ko balzam shampon od fructisa( protiv peruti).
al bez obzira na sve mi ga jako volimo :)
sve moje životinje su bile posebnije od ostalih svoje vrste. kornjača koja nie rasla, samo je jela, plutala na ljevoj strani bez neke ravnoteže i pravila izmet. sadašnja sudba:završila je u domu za nezbrinutu djecu i kako javljaju: i dalje ne raste i samo pluta. mačka je bila priča za sebe. mogao si je stavit da dubi na glavi, ostala bi u tom položaju dok je ne bi sam pomaknuo. bezživotna duha. njena sudbina je bila da smo joj dali jedan apaurin u salami i odvezli na grobnik potajno kod jednog poznanika koji ju je udomio.
pticu smo jednog ljeta pustili kod tete. ptica joj je pobjegla a da ne saznamo kupili su identičnu papigu mom kikotu. identični izgled. različito ponašanje. kiko je letio vani i sam se znao vratiti. fejk kikota smo pustili i normalno:više se nije vratio. tek nakon 5godina moja femili u pripitom stanju priznaje šokantnu činjenicu zamjene. you simply gotta love them.
shvatila sam da se sada bliži Xmas i da su moje želje za ispod bora neostvarive tako sama sada u fazi kada bi htjela vjerovati da djed božićnjak postoji:)
saluT.
Image Hosted by ImageShack.us

27.11.2005. u 21:19 | 23 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com