[tu pa tam]

*apciha*

listala sam neki časopis koji je prehladu opisao kao najbolje romaničniju stvar koja se ženi može desiti, jer je to super jedinstvena prilika da vas vaš muški partner tetoši čajem u krevet i sličnim sapunastim sitnicama koje vidimo eventualno u kakvoj holivudskoj ljubavnoj komediji d-kategorije.
zašto onda ne reklamiraju u cosmopolitanu kako je prostitucija također jedno od najromantičnijih ženskih poslova, jer uvijek postoji neka nada da ćete se transformirati u đuliju roberts koju će umjesto smrdljivog vozača kamiona pokupiti zgodan i naočit bogati biznismen ala ričard gir?
ajm pissed.
ležim u krewetu i ljubujem sa papirnatim maramicama zewa softis koje su veoma meke. i ujedno koketiram sa labellom-jer nitko ne ljubi bolje. a bacila sam oko i na kapi za nos. kada maramica i labelo zaspu obljubit ću i tu bočicu. baš će biti romantika. .... da me sada netko i dođe tetošiti ne bi uopće bilo romantike jer kašljem ko dinosaur, i jedino za što sam sposobna je spavuckanje svakih 20minuta po 5minuta i pogled u ogledalu bez da vrištim. očito je i svaka dlaka na mojoj glavi također ozbiljno prehlađena.
sama si kuham čaj, sama si guram tablete u ruke i sama se šopam sirupom. sama si nosim taj čaj u krevet i sama sebi tetošim.
to se zove emancipirana prehlada.
ajde malo promovirajte to!

madrli je uljudno opomenula da dolazi božić i nova godina, pa odma nakon toga mali mac rođendana, pa moa maturalna zabava, pa govornička, pa ljeto paaa moj fax...i došli bi do 2007. da je nisam shavtila u početku i rekla: znači štedimo? naravno da se radilo o štednji.
a štednja je toliko jaka da kupuje psu deku za spavat od 120kuna dok se ja prekrivam u dnevnom sa nekom koja ima pokoju rupu. al neka. madrli je uvijek najekonomičnija.
ja brižna nemam šta šparat kad para ni neam. samo znam da ako se moje "druženje" sa stanovitom osobom održi da će mi džep itekako nadrapat jer baš moram potrefit osobu kojoj je rođendan na valentinovo. al nikad se nezna.žiwot je nepredvidljivo sranje.
ubila bi za neku smart knjigu ( ko mi je pred facom uzeo biografiju dore maar mamicu mu?) za pročitati ali sam nažalost prepuštena sadržajem filomova iz teve programa.ubila bi i jednu tejk away kavu iako je odurna. i za jednu cigaretu iako to bio i plavi ronhill a ne volim ga. a tek za jednu kolu sa ledom onako kao sa reklame-još da mi netko da onog svećenika sa reklame...mmmmm.ubila bi za neki dobar film, samo da ne moram gledati serije tipa"ljubav jednog oca". ubila bi i za makar jednu društvenu komunikaciju kakvu sam doživljavala na krku sa one dve krawe koje su me provocirale in d morning:) srećom da ne moram ubit za druženje sa per ovaj vikend:)čaja mi nosi čaja. ili ćemo i to na tuđi račun? cccc.
233:) martinče kad položiŠ zapali do rijeke jes me čula? ne negiraj nas! :)
Image Hosted by ImageShack.us
::: ja, peggy, i mart(T)ina::::

17.11.2005. u 19:59 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com