[tu pa tam]

¤ ¤ ¤ ¤

puna razumijevanja sha je propustio kao utakmicu ili čitaj među redcima: muško druženje uz pivu i neandertalske uzvike svaki put kada lopta kao da će skrenuti prema mreži, prema faci izbezumljenog vratara da bi se našao sa mnom, pretrpila sam njegov egotrip look dok mie kao " sa neugodnošću" prepričavao..kako je njemu tipica sa posla u 5ujutro slala neke poruke ljubavne prirode pa kako je njemu bio bed..tralalala.
uglavnom, pustila sam ga da mi poput virđinije wolf pripovjednom tehnikom, preko dojma sha ga ostavlja na okolinu ( č: ženski rod ), dokaže kakav je on šarmer i da i druge padaju na njegov šarm osim mene. mda. :) on si vjerojatno kontao da ću ja sad ko u crtićima pozelenit od bjesa stila "kojiPenisOnaTebiImaSlatPorukeAHodašSaMnom"....al nou efekt.
dapače bilo mi je smiješno gledat kako se on pjeni i priča da je njemu bio totalni bed kada je on to
pročitao ... pustila sam ga da uživa u svojih 5minuta egotripa ipak sam ja jedno osjećajno biće i znam da bi ga taj trip napustio kada bi ja počela sa svojim dojmovima preko okoline:)
nogomet propušten-egotrip zadovoljen.
neznam. meni je taj nogomet totalno glupa igra. slično mi je natjeravanju bikova po pamploni, samo šta
tu njih koliko već trči za jednom loptom. ajde oke..kada daju gol/ako daju..čak bi i mogla da pogledam jer mi je oduvijek u cijeloj igri najinteresantniji to da kad god daju gol..svi pribjegnu masovnom dizanju
majica pa tako da onaj dio ženske publike koji je prikovan htio/ne htio uz ekran doživi bar neku utjehu u svih tih 90minuta.
još uvijek pod utjecajem kafkine preobrazbe, danas sam se ko uredno preobrazila u dobru kćer i nakon
ne znam koliko vremena sjela sa starom i pekla kestene.opet.
nismo neckerman ali kod nas vrijedi "do iscrpljenja zaliha", tako da kao šipci na ulicama mi non stop pečemo kestene i davimo se u kestenima. viva la kesten.


13.10.2005. u 00:31 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com