[tu pa tam]

tap tap tapa tap...kad se kiša javlja...tap tap tapa tap. jesen nas pozdravlja..tap tap tapa tap..kapi ima mnogo..tko bi swe te kišne kapi prebrojati mogo...

jebem ja kišu. i kišobrane od 19kuna. i one aute koi misle da su psi pa dignu noge na mene jer sam ko biljka pa me moraju zalit na cesti. i onaj bus koi prokišnjava. jebem swe kišne stvari općenito.
sada sam uletila u kuću mokra do koljena jer imam traperice koe moraju da diraju tlo di god da hodam,
budući da se bash uvijek potrefi da one koe čekaju poplavu sa standard na pranju.
mislila sam rješit problem kupnjom novih hlača, ali nakon obilaska svih riječkih trgovina sličnim predmetom..došla sam do saznanja da nema traperica koe bi zadovoljile moe apetite.
uđem u jedan dućan. neka frik prodavačica koa na sebi ima valjda najmanji primjerak nekih traperica u tom dućanu..baci mi neke modele da probam.
model 1= nakon uspješne akcie: navuci me ako možeš...stala sam pred ogledalo i prodavačicu. ja sam sebi sama izgledala ko mrkva u trapericama dok je prodavačica skakutala i skoro orgazmički uzdisala: ajme kako ti super stoje!!! prepredobreeee!!! ( iliti ga u prijevodu..."kupi ih molim te" ).
u riječkom witboju sam uspijela uć na nagovor stare koa me kao i uviek pri svakom našem zajedničkom shoppingu ( swe samo zato sha je ona koa drži većinu para u novčaniku )..bila sam na rubu da je ne bacim u mrtvi kanal:)
model 2. izgledam ko pajo patak. homotip: *držanje skorz ženstveno* njeeeeeh. ne bi se složio.
e pa ni ja.
uglavnom...u witboj više ne ulazim. nisam homofobična al ne volim da me opslužuju tipovi sa usnama ala severina vučković..."puno si lip al nisi mooooj tip".
dakle. neam nove traperice do daljnjeg. zato sada ko u srednjem vijeku svoje jedine primjerke mokre do koljena sušim na radijatorima a do sutra ujutro pribjeć ću i već davno isprobanoj metodi: sušenje fenom:)
i da.
neznam jel se ko sjeća mog incidenta sa voajerom pred prozorom.e pa ja i moa susjeda smo došle do zaključka da oko nas je neki teški voajerčina jer je njoj last week isti se popeo na stolicu ispred njene kuće i žbaljio joj dok je čitala u sobi. ona je vidila njega on nju al su se pravili da nish ne kuže ( e majda draga ). tako da ćemo da organiziramo lov na voajere. zainteresirani nek se jave na: 133-SMRSKAJMO MU JAJA-000.
kad smo kod čitanja...sada sam u piđami....kraj mene je čaj a kraj čaja lektira. nisam kafka al definitivno osjećam proces. još malo pa pročitano. moglo je i ranie al sam inzistirala da mie drugi dadnu:)))
veliko fala zlojCuriKojaNeZnaCjenitKinderJaja..sha mie danas pravila društvo cijeli dan a posebno fala sha je cijeli događaj uveličala dotična osoba D! ( prepoznaće se-eskort for markiranje od sada ).danas smo si uzele dej of od škole i lutale gradom u potrazi za savršenim tenisicama. ja sam vrijeme kratila Jozefom K. i njegovim hapšenjem a ona.....čime? neandertalcem iz kinder jaja. / znakovi su oko nas/.hehe.
nishta.odo se procesirat do kraja.

04.10.2005. u 22:32 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com