[tu pa tam]

d sopranos in piccole acque:)

lessie se vratila nakon drndanja po divnim hrvackim cestama i naguravanjima po stražnjem sjedalu sa hodakicom koa mi nie dala da spavam. da krv nie voda dokazao je i njen brat kojeg smo se bojali taknut po stolici jer smo mu "dekoncentrirali"vožnju. hehe.
ae za dole je još bilo vrlo oukej...prvo su se dečku u senju svi uzbudili jer ih je neki crnac neš pito a oni su mislili da je on karl cox..pa su se ko frikovi nabili ko fol oko njegovog auta...dok sam ja stjupid ja....stala nasred benzinske pumpe i zapalila cigaretu dok mie tip nie istrčo o izdero da vidim li ja kakvo je ovo mjesto. puno ljudi-puno srama.
pojedini ljudi su orgazmički doživljavali svaki odsjaja sunca u moru da je to prešlo na mene..sad kad god vidim zalaz sunca samo se proderem: ajimeeeee kakoooo lijepooooo.
sama sebi sam gej ali s kim si takav si. per ti znaš o kome e riječ :))

onda smo se opet drndali do karlobaga i stali da se javimo našoj meci..obradovali se činjenicom da kuća časti i nastavili bez stajanja iti jednog do vodica.
( meca govori psu: curo..sha je curo jesi gladna curo? jana: aha. šta je dečko? ) tragično. :)
iz auta smo izašli friški za kiropraktičara a ne ljetovanje. :))) kuća od marie preprepredobra.....smještaj preprepre za očekivat:ja und hoha ;)
jest da je njen tetak malo me prestrašio jer me svih 5 dana proganjao da bi trebala maknut te pirseve s face a kad mie vidio u pupku skoro da se nie onesvjestio i samo pito da ko zna di ja još to imam.....
jedan ženski dio intime mie bio na pameti ali sam ipak odustala jer sam ljepo odgojena :)
i još neka baba prigovorala mariji da sha ona mene i hohu pelje kod nje i njene djece koju ona baj d vej čuva...da kakve to prijateljice sa RINČICOM u nosu ima. mislim....sela li. ko da sam joj ja kriva sha su joj djeca u komi. mali ima 7godina i voli se šminkat..buahahaha :))
ja sam tamo bila glavni freak act ;)

bili smo na nekom končertu-fetsu jer su od ovih frendovi svirali tu večer između ostalih...neki punk bedn kojem nisam zapamtila ime... a neko sjebano do jaja i kajgane :)
a onda... završili u na nekom partiju sha ti ja znam do kojeg smo došli paz ti malo...nekom jedrilicom francuza iz francuske ( m: e večeras idemo sa francuzima na jedrilicu! j: aha. a oni su iz francuske ili...? )...ja sma bila dead mrtva od gnječenja po auto..još popila nešto i ono....cijelu sam večer brijala na ljepotu i prizore oko sebe i pokušavala neznam ni ja shta..
onda jedno sat vremena vodila jako deep deep dijaloge sa marinom i ostatkom o temama koe su me tolko inspirirale da sam se inicijativno sama na svoju volju ustala i plesala kraj nekog tipa koi je samo čeko da me zamlatne svojim uživljenim pokretima.
i da....tu večer smo upoznale mr.Koljeno. tipa koi mie cijelu večer diro koljeno dok mu nisam tu ruku poslala u jedno mjestu di je može i sam stavit... a tip prepotentan ko on završio 3škole..njanjanajnjanja:) nakon mog odjebavanja mr.Koljeno odlazi i daje pusu u obraz..ja u wece i sapunam si obraz:) hm...neko je s njim popričo jel tako G. ? bed bed bed boj. :))
nas dve iz rieke zvane -riečanke- smo do 6 kljucale po mekanim kaučevima u toj šumi aka parti mjestu...
tičice cvrću...ljudi se kupe ća....svi mrtvi od svega i svačega .. ja i ova moa riečanka mrtve od umora pomixanog sa brendi kolom koju sam morala NA SILU pit jer neznam ja zashto nisam mogla proći i bez svega toga. :))
Č. i M. su ostali tamo a nas je gogo ljepo prebacio doma. :))
8.00ujutro ko mi smo bile jako jako jako jako umorna ..i sad .. ja se okrećem ko nemogu zaspat i razmišljam da idem kroz prozor se popišta i ono..okrenem se i vidim kako me hodakica pilji ko da će me svaki tren ubit.
skužimo da ni jedna ni druga ko samo kukale da smo umorne i na kraju marija i anuška zakrmile a mi smo od smijeha gurale glavu u jastuk.
izvadile smo je iz jastuka u 10.00 a poželjele gurnut popodne jer smo na kavi u roke izgledale ko zombijevke :))
navečer smo se pak ja i ova riečanka same napile na molu i bash izgledale ko z marsa...pa smo obavili jedan blogerski susreta na kolodvoru :))) tu su se bacale zanimljive teme da ga jebeš :)))
onda mi otriježnjene do škole s marijom i franetom po nekim čudnim čudnim putevima..nevermajnd:))
i da srce ivanovo bude hepi...gledale smo devedeeve tu večer iako nismo ni vidjele F od filma jer smo zakrmile:))
al Fala ivanu na kiteKat čokoladicama :))
idući dan smo se zagrijavale na nekoj plaži sa nekim ogulinskim vinom (?) i moram reć da je naša Točka hrvacki prepoznatljiva za rijeku jednako ko neznam ja shta.
opet se vozile u legendarnom renou4 koi je dušu dao za naše stražnjice....i tako nas četri uvjerene da je nama ženama upad free al se ispostavilo da niš bez flajera. a mi bez kinte.
srećom našo se tu FRancUZ koi nas je sponzoriro :) merci.
i onda simo tamo.....upoznala sam nekog talijancina...ime nie važno jer sam ga slušala na dan mali miljun puta :)) i da....upoznala ja njega.. :))al ono... ona moa SPECijalzacijakinja zna sha se meni BLONDizira po glavi :) i sad dolazim ja do robi hohe i marije i vidim 4taljana s njima :)
ko to nam je prievoz do doma:)) u autu nas je bilo 8. srećom to je neki bjesni auto pa smo se stisli iako sam ja proglašena cattivom i preimenovana u dijanu. :)) sjela sam hohi u krilo jer za razliku od roberta..njoj se ne može niš dignut :))
i iskrcali se mi kod pekare i sada samo jedva čekamo da ih odjebemo....i objašnjava meni taj" vedi Dijana..noi..blblablabla" ja ono samo : si si...i baj baj.
i već oko 6mi pišamo u tvz.vinogradu iza kući taman dođemo u vrt kad vidiš ti tog frika od ona 4talijana kako se penje stepenicama.
ono..oni su bili u apartmanima kod marije.
i mi kod njih na espresso from napoli:)) kava je tako mini mini da sam imala feeling ko da exiram tequilu:)
odma smo ih prozvali Sopranosi...capo Soprano-Valerio... onda ide Palčić- David ... Tarkan-Roberto .... i Nakaza-Fabrizio....i onda ugodno fare la kakjerata do 7 in d morning i dogovorili neke izlaske sha ti ja znam i baj baj:)
sljedeči dan smo im nosili palačinke koe je hoha d đejmi oliver mejkala....njamnjam. :) oni su nama opet kuhali espresso...ja sam probala ŽUtoja_odvratna neka rakija nakon koje sam poželjela umrijet od užasa:) i zahvaljujući njoj jana se opustila i počela verglat i mašit po taljanskom...bježeći od nakaze koi je bježao za mnom. mamma mia....
a oni..3big kutije pune...samo pašta unutra .. pašta svih svih vrsta.... :)) talijanski freakizirani tipovi:))

ja sam u međuvremenu obavila još jedno blog upoznavanje .. jeli ?

i onda....ko mi smo išle ranije...i od svih jebeno mogućih kafića u tim vodicama ja prva uletila i samo vidim Sopranose kako mašu ( DIjana!! Venite da noi!! ) ¤.... jana....¤ i Nakazu kako se odma stvorio do mene. mamma mia.. :((
jer svima je bio rođendan (?) pa smo išli u exit ( njah ) i zajebavali se do ranih ranih jutarnjih sata...neki imitirali psa od marije-rexa..to e bio šou program.
ja upoznala glupe njemce koi su mi ko htjeli prodat spiku da su iz australije i da sade limune!!! tragično totalno...
onda ujutro opet espresso di napoli i pasta di napoli....i uvrijeđeni BOB koi je šatro danas skoro zaplako jer sam ošla :) ae BOB....drž se :)
ima toga još al sada mi se ne da..odo pod tush:)
slike su tragične jer se meni nie dalo slikat a slike koe imam su : more...slapovi krke..slike s treninga s Poljuda dan prie tekme tj.jučer..i mene samo jedna slika....i rex:)) ako ko ima izrazitu zainteresiranost.... :)))) e e napokon se poveselih sha je ..netko.. napokon stavio slike na blog a ne da ga ja nalazim pod pseudonimima PB iz SLO :)
joj e mogla sam još ostat al propustit ovo putovanje i đir po zadru po suncu i onu TVRDU pizzu u Senju....neznam. samo idiot ne bi požalio :) buahahaha.
ae ae . sada će valjda postevi češće:)
jana/dijana/rinčica/cattiva.
Image Hosted by ImageShack.us

17.08.2005. u 22:15 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com