[tu pa tam]

××× aj em sou pISSSSSSSSEDDDDDD×××

...svi se sjećate one moje u petak netragom izgubljene majce? i ako ne..ne trenutak sklopite oči i zamislite si pred očima jednu predivnu crnu majcu sa zelenim trešnjama ( nevermajnd d kolor) na desnoj strani gdje vam je kao desna sisa ( ukoliko wam je anatomija ženska ....e ja sam preko vikenda kao najveća udovica cvilila i cmizdrila nad tom preljepom majcom koja je toliko puta ljubila moje tijelo ( ..san svakog muškarca...biti majca ), djelila sa mnom i dobro i zlo...da bi u nedjelju onako swa izmučena zaključila da je najbolje da izbrišem uspomenu na tu majcu....Teary

kad ono....idem ja u školu tamo po stepkama naše bajna/divne/krasne škole, kad u to vrijeme moe frendice nešto me panično zovu i dozivaju....ja se onako okrenem i šta vidim: tu maloumnu krawurdinu koja onako ponosno šeće sa mojom majcom. paF.Bum.treS.
ja ful ko neki šerif idem za njom.Cowboy 2..zovem je ful drsko: EJ ti. krawa se okreće, i sada nastupam ja: erkil poiort sa viškowa. direktno paf u glawu: jesi našla tu majcu na podu možda jer je kao meni ispala u petak?
kromanjonka se onako glupozvučno nasmije i kroz svoje blještawe zube reče: ne.
ta njena izjawa mie digla swe moguće dlake na tijelu, uzbudila swaki mogući organ koji e lučio adrenalin, uzburkao swe moguće želučane sokowe u želucu...da rezimiramo: bila sam PISD!!!!Pulling My Hair Out
helou???? zar nie malo prevelika slučajnost da ja onako smušena gubim tu fakin majcu u petak, a ona se odma ko retardos s njom pojawi u ponedjeljak ( a majcu ofkors prie nie imala, i majca je kupljena u trstu i takwih nema kod nas, kako znam? jer sam se raspitala u svim trgovinama te marke...pa neš me fakat u napola zdrav mozak!!)
ono...mislim....ja sam u šoku da netko može biti tako bezobrazan da se usudi pojawiti u mojoj majci u školi. da mojoj. neki mi govore da e ona cura iz bogate obitelji i da ne bi ona to nikada napravila. da e baba imala penis bila bi dida.
nebogo srdašce bi me napustilo od bjesa i strahovala sam od mogućeg infarkta svaki put kada bi je vidla u toj majci....poželila sam doći do nje, skinut je do gola, objesit je na obližnji stup i ne znam..gađat je bobicama trešnje....!!!!
možda i ja pretjerujem kao i uvijek. ali neznam malo mi e sve to preslučajno. a danas sam od nekog čula mudru izreku da slučajnosti ne postoje. bitch.bitch.
kada sam bila mala/nadobudna za prawdu...onda sam frendici furala malu bibliju u školu i tjerala je da se zakuna na tu bibliju da mi nije ukrala..a paz te šta...svjetlećeg duhića u kolijewci. mislim.....jesam li blesawa bila. da bibliju....da ponovim? šala naravno.
al ono...gle ti malo kako ljudi imaju obraza pokupit majcu na cesti i bez beda je obući sljedeći dan? ono, znam da mora imati intelekt razine arktičke hladnoće, ali jeote.
swe u swemu, ovo je jedan jako nabrijani post, a rezultat swega toga je moje neznanje šta da napravim sa tom fakin majcom. i tom fakin tipicom. slučajnost ili ne..?
swaki put kada je vidim dobijem čovjekov urođen nagon za ubijanjem. kao što se ljudi bune i pjene oko nošenja životinjskog krzna, tako se ja bunim agenst nođenja moje majce. ne mora biti moja...ali opet. swe meni to smrdi. kao majca je od njene sisterica, a majce nema za kupit u rieci nego nekom zabačenom djelu trsta. ma dai.
...evo čime se ja bawim. uhodim ljude i praskatonski po gradu kombiniram kako nema te majce ni pod milim bogom.
možda bih mogla studirati kriminalistiku?
..tu mač andr d prešr da normalno pišem....

16.05.2005. u 22:45 | 20 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com