[tu pa tam]

¤¤ vans apon a tajm...a litl grl voz born¤¤Aging Woman

..hepi mi brzdej.zapravo fakaš ti rođendan na petak 13. izgubila sam majicu. kako pitate se? neznam, to je ono najtragičnije. ivana mi ju je dala u ruke i pretpostavlja se da joj se tu zauvijek gubi trag. da čovjek ne povjeruje. em fakin golubovi seru po meni, em gubim majicu ( kuiš kako to možeš izgubiti), em me neki klinci u starom gradu gađaju loptom, em ovo em ono..em imam PMS. sou...stej avej from mi.
digla sam se nadrkana do neba, u manijačkoj potrazi za keksima od kokosa, ispila sam kawu kao da exiram tequilu, stara se sva jadna raspekmezila oko mog rođendana pa sam se i ja nekako potrudila dignut sama sebi raspoloženje nabijajući psihiće ( usput žalujući što nisam mogla na koncert jučer) i ....ja ne gutam pilule da bi mi bilo bolje...
smazala par baralgina da smirim piemes bolove u trbuhu...
nakon toga bila veri hepi i sve divno haj-naj. doživila sam činjenicu da mie brzdej.
shvatila sam jednu veoma zanimljivu činjenicu: mrzim brzdeje i ljude koi žive u uvjerenju da na taj dan moram biti pravi Veseljko Veselić. ne ide to tako no-no. kud ćeš biti veseljko: petak 13 i PMS. dedli kombinejšn.
i kako se osjećam? pitanje koje nudi širok spektar odgovora.
sadistički sretno jer sutra mogu kupiti vajt valtera bez da me teta u dućanu analizira dio po dio ili onako detektivski ispita:koliko imaš godina?
18. it dis.
a ovaj rođendan mie najbolji samo u jednom pogledu, dobro ae dva..
dobila sam poklon koji mi je odma prirasto uz tielo....majcu ( zelenu ) sa natpisom: kiss me I´m irish__od moe dvie best frendice....a maja i žiža su mi poklonile ĐORĐA. đorđe je preslatka pantera koa e osvojila svih u razredu...a ni pogledi prolaznika, dok sam ko mali retardos hodala sa njim pod rukama po KOrzu, nisu bili rietki.
a šta biste vi pomislili da vidite curu koa hoda sa plišanom panterom Dorđetom po Korzu? hallo vrapče?
a curu koa izgubi majcu pred školom i nema poima ni da joj je hoha dala majcu u ruke? hallo vrapče clap 2?
swe u swemu.....sutra će se taj petak 13 i zapiti/proslaviti/proveseliti... ( u granicama normale ne..?), pa ono....gleajte reportažu.
a dolje su samo neke od slika koe je naš dežurni fotograf ¤sara¤ usnimila:::

Image Hosted by ImageShack.us
___ja veri selašrd poziram sa svojom instant najomiljenijom majcom___ma sha nie genius???

Image Hosted by ImageShack.us
--veoma dirljiv moment, prvi susret mene i dorđeta----

Image Hosted by ImageShack.us
¤¤ DORĐE the BOSS¤¤

Image Hosted by ImageShack.us
___hoha und dada__
Image Hosted by ImageShack.us
__drobnjak imitejšn hehe.....___

Image Hosted by ImageShack.us
"tri nonice kritikale.."...jača muška postava: mauro, tonja i miš.....wajld bojZZ

Image Hosted by ImageShack.us
..u šumarku skrivenom ,jane, dorđeta i hodakice je zelen dom....

Image Hosted by ImageShack.us
..a ni jedna se ne voli slikati....

to su par glavnih..ostatk možda osvane tokom....nečeg...
pzdrf ...popijte za vikend koju za mene....Chugger


13.05.2005. u 23:00 | 26 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com