[tu pa tam]

°pink pantherov odred za palačinke°Flippy

...izgazili su me, ispipali su me u onoj gužvi kak da sam go-go plesačica ( isprika je svima bila: sori gužva je..jea rajt....tolika gužva da se nečija ruke nije mogla odlijepiti od mog dupeta..), na samom ulazu sam se poveselila onom sekjuriti pretraživanju jer je bio jedan vrlo najs barba, no barba se meni samo osmjehnuo i maknuo se u stranu. iza njega neka vrlo muškobanjasta teta sa plastičnim rukavicama...ful se uživila u pipkanje mog lika i djela..čak mi je i čarape propipala...a mene je tokom cielog tog sekjuriti čekinga samo bilo na pameti strah da ne upotrijebi one plastične rukavice..navučene na njene svinjske ručica....Screaming..
no drago mi je što su zahvaljujući nama ponovili ljudsku anatomiju u učenu u osnovnoj školi.....Foot Print
..dakle...kulturni događaj u rieci prošao je po meni onako da pretjerujem super a zapravo je bilo samo _oke_..glazba je bila po mome guštu..tbf rasturili, urban me bacio u nebesa, a sa let3 doživjela ekstazu. lajbah sam čula po neki 3/4 put i barbe za svoje godine jako dobro zvuče...Mix Master...
..hoha mi je već na početku utjerala svoj manični strah za nesreće da si samo zamislim da se slučajno cigle sruše na nas..tako da sam ja s vremena na vrijeme idiotski bjelala po zraku u potrazi za dvjema letećim ciglama koje su tražile samo mene i hohu dok smo rukama i nogama pokušale interpretirati meni perverznu njoj romantičnu ( svako to doživljava drukčije ne? )..urbanovu rupu u koju se pokušava ušuljati....Rave...a takvo cupkanje meni je prouzročilo grčeve u stopalu pa smo na odlasku se te famozne hartere izgledale kao da smo bile na simulaciji prvog svjetskog rata..
i za finiš prie neg nas je žuta seat ibica pokupila...stanica hamby i kupnja suncokretovog peciwa koe smo trpali u sebe kao da po prvi puta vidimo hranuBurger 2.
dođoh, vidjeh, skakoh, grčih se, poveselih....živili do sljedeće.Martini
kako sam je vična kuhanju u slobodno vrieme...paštu i salsu sam diplomirala, rižu magistrirala, jaja i pomfri mi je tajna vještina....danas sam se odlučila kao usavršiti spremanje penkejksa...Donut 2...
dobrih deset minuta sam se premišljala koju tavu da uzmem, izbor je pao na eci-pec, ona veća. daljnjih 5 minuta birala sam jaja koja ću umutit, daljnjih 5 ribala koricu limuna, daljnjih 10 vezala pregaču da si ne zakenjam majcu. a ostalih 30 minuta čekala da se ploča na šparhetu zagrie jer sam lost in spejs kakva jesam...zaboravila da nema plina.
pa si sad zamislite kakwe su neprožvačljive palačinke bile. recept ću poslati u emisiju I BET YOU WILL....oni su uviek za neke inovativne diskasting ideje.
¤ želi li netko da mu sredim catering?¤Brewing

07.05.2005. u 23:10 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com