[tu pa tam]

___monolog jedne subote___Meditate

....nisam članica mense, doduše jest da sam nekoliko puta samoinicijativno pokušala riješiti njihov test inteligencije ali sam uredno odustala...pitanja tipa, nadopuni niz totalke me nerviraju i fakat ne kužim što je tako inteligentno u pravilnom redanju trokuta,kružića i sličnih geometrijskih tjelešaca? veće je umijeće snalaženje u svakodnevnim životnim preprekama koe sam bez imalo lažne skromnosti inteligentno diplomirala.. anivejZZ:: dakle, ne znam koliki mi je ajkju ali volim živit u uvjerenju da je uvjerljivo iznad granice normale, no postoje situacije u koima se malo zapitam je li to baš tako.( ima dana....neki će reći..drugi tvrditi..) danas sam sjedila ravnih 60minuta kod te strpljive i super žene koa mi matematiku pokušava približiti i sprijateljiti me sa njom, ali uzalud...ja sam kao plavo tele blejila u nju, pokušavala je razumijeti ( ali uistinu pokušavala razumijeti...), but der s đast nating aj andrstud. mislim...nakon pola sata što smo riješavali kao jedan od težih primjera zadataka ja nju pitam zašto je tu 20. žena me samilosno pogleda i odgovori:jer je 5+15=20.jel vam sada jasno? ne kažem da ja u stvarnosti neznam zbrajat ta dva simplično jednostavna broja..ali fakat me mali miljon brojeva na okupu zbunjuje...a daj mi da učim francusku/španjolsku/neznam ni sama koju gramatiku i bez beda se snađem...ali brojke...Scared To Death 2...žena me na kraju balade upitala što mislim studirat, i očigledno joj je laknulo kada sam rekla_novinarstvo_ jer kao ono....tamo matematika i nie neki prioritet...nadam se..
...a s druge strane kada malo bolje pogledam..ni faking ajnštajn nije nikada bio svijetla točka u sustavu školskog obrazovanja ( njega ne bi zvali da pozira za teen..)... više je visio oko škole nego u njoj...školu je smatrao dosadnom, nije volio ići u školu i svi su profesori na njega gledali kao ispodprosječnog učenika koji se ni po čemu nije odudarao od ostalih. čovjek čak nije ni beknuo « a » do negdje svoje treće godine...jest da ne čudi kada se uzme u obzir da mu je materinji jezik bio njemački... dakle, bio je loš u školi, i svejedno je bez obzira na ocjene uspio osvojit nobelovu nagradu, postati poželjni kandidat za precjednika švicarske i njemačke i nakon smrti neki uvrnuti doktor je 42 godine držao njegov secirani mozak u formalinu, u svom podrumu. Sick.
.....i još treba reći....Combust
dok je ajnštajn osmišljavao teoriju relativnosti, sigurno sa sobom nije vucarao nikakvu suvišnu emocionalnu prtljagu prema kojoj je osjećao dužnost da zahvali na ljubavi i razumijevanju, u trenu kada je primao nagradu.a zašto?? zato što... smart ljudi znaju da ljubav djeluje skroz/naskroz negativno na intelektualni razvitakCandy dok glupi se zadovolje i sa statističkom činjenicom koja kaže da fizički dio uvijek bolje prolazi, te stoga ni ne čudi što su znanstveni genijalci osobe koje najčešće ne pate od danas modernog i gotovo svugdje prisutnog pojma biti in love... ja nikada ne bi mogla uspijeti kao neka znanstveno intelektualna teta,Woman With Dog jer osim što neznam nanizati trokute i crtice.. užasno sam slaba na virus ljubavi i često podlegnem bolesti. zato umjesto fizikom ili kemijom..ili matematikom brrrrr...
ja se bavim proučavajući gluposti... nadajući se da se do nobelove može stići i sa nedavno saznatim otkrićem, koje ne mjenja bitno znanstvenu andrgraund scenu, da princ albert nije samo neki snobistički engleski vladar već izraz za pirsing na govorno vrlo_natezajućem_ muškom dijelu tijela...mda... javlja se osoba koja još nije poznata te si može priuštiti povremene ispade poput pekmeženja oko nekog psa u kafiću, te nakon što tip kaže da se pas zove Noa komentirati kako je baš ona tako misli nazvati svog sina... Baby Boyna što ju tip pogleda tupim pogledom i reče psu: Dođi curo idemo. Dog 1 ova noa? a gdje je eđukejšn u svemu tome? barba albert je rekao: vladavina glupih je neizbježna...... sou...? Very Confused
....anivejZZ:::subota e a ja se prepirem sama sa sobom preko bloga...i pretpostavimo da ovo vas ne zanima..moa wierd razmišljanja....koa su nuspojava sline konzumacije vitamina i preopterećenja moždanih vijuga sa nekakvim ixevim, ipsilonima..i sl.
¤ pozdrav ¤Way Too Happy
updejt::: hepi brzdej bobotu sa zakašnjenjem.
updejt 2::redituramblu___umjetnik aka ja... si e dao oduška sa ovim postom sou dont talk bad...>8)Smoking

23.04.2005. u 22:00 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com