[tu pa tam]

::::mesarski poslovi::::Nervous

...stiskala sam prst do te mjere dok nie jadan poplavio od nasilnog zlostavljanja. muška zgodna spolna jedinka do mene sigurno je pomislila da sam neka sadistkinja koa uživa nanoseći si bol jer sam uz stiskanje i povremeno zajujukala jer me sou faking bolio zubčina. u boli čoviek čini swakakve retardacie čak si gnječi kraj palca ( tam di nokat ljubi kožu ) jer je nekoć davno u busu čuo da to spriječawa zubojaukanje. zubarica e gledala u mene kao da joj je u ordinaciu ušetao ejlijen upravo se spustivši cepelinom sa marsa. " Gđice. pa što vi radite ovdje?" Neznam...spremam se preorat njivu? " došla sam popraviti zub" iskreno sa dozom boli u ustima. " ja sam vama lijepo rekla da dođete prie mjesec dana, da jeste sada ne bi ste bili ovdje" znate teta zubarice kako se kaže, da je baba imala penis bila bi dida. hitlerovskim pokretom ruke pokazala mie smjer stolice ( smrtne ili zubarske..koa je razlika. kao da e slučajnost sha e baš zubar izmislio smrtnu stolicu....), spartanskom poslušnošću i gonjena boli poslušala sam je i opremljena sa paketom maramica čekala sam da se teta zubarica spremi za pokolj. sjela je na onu svoju stoličicu, približila si svoje spravice za mučenje i počela navlačiti rukavice kao da se sprema zaklati malog pigića a ne popraviti zub. osjećala sam se ko faking pokusni kunić pod onim silnim osvijetljenjem, a kad me počela vozikati stolicom gore-dole, filing je prerastao u sjećanje na doživljaje sa ringišpila.
taman kada sam zaboravila scenu krvnog masakra onim spravčicama sa dvometarskim cijevima, teta mesarica/zubarica, primila se igličetine koju mie mislila zabiti u zub da ništa ne osjetim. jea rajt. ni najveći narkosi si e ne bi ugurali u žilu pa neće ni ona u moa usta. maj lips vr sild. teta mesarica je poprimila oblik popizditisa i zvala je svoju sestru da mi dođe držat ruku dok mi ona zabija igličetinu u jadan zub. sestra me gledala kao da sam mentalno zaostala, očito nikada nie vidjela jednu osamnajestgodišnju curu koa još od malih nogu ima paranoje strašne od susreta sa teto mesaricom u bijeloj kuti koa joj čačka po zubima.Crying Into Tissue"jel da da nie bolilo?"- lako je tuđim penisom po koprivi tući. nakon 10 minuta od zabijajuće igle, cijela usta su mi utrnula i mogla mie raditi što god joj je srce htjelo. anivejzz::: kada je napokon završila sa internom panoramom moje usne šupljine,zabetonirala/zacementirala izbušenu rupčinu,nakon što je posve nesebično izjavljivala da joj je komad nečeg sik imena upalo u moe grlo i da mirujem dok mi to ne izvadi, da budem mirna dok mi sa blu lajtom prelazi preko zuba, vrlo hitnoslužbovski je odbacila rukavice i uzdahnula kao da je porodila trojke. platila sam joj konjsku anesteziu, zahvalila i izjurila wan što dalje iz te zubarskim mirisom i zvukom ispunjene zgrade. stojim na stanici prepuna bolnih doživljaja, kada eto ti nje, nie bitno koga. " EEEEEEEEEEEEEEEEEJ.....od kud ti tu???" ej pa ne možeš mi tako hepi doć pred facu. " Bfila sfam fod zfubavse..." konjska anestezia i dalje je bila u punom galopu. " A šta si zub popravila?" ja bi majke mi mogla izdati knjigu glupih pitanja koa mi ljudi postavljaju. lagano odfakam tipicu i penjem se u bas. sve e bilo oke, čak sam se i čudila što jedan ful rili najs tip cielo vrieme pilji u mene, moj mali ego triper se ponadao da sam ga očarala svojom pojavom, dok mi bakica nasuprot nie pružila maramicu i ne mareći na intonaciju:" dušo sline ti cure". od silne količine ubrizgane ansestezie izgubila sam kontrolu nad ustima, fala bogu da sam bila među ljudima(....). okrenem se što dalje od čudnih pogleda ljudi u busu, prema rili najs litl grl koa je žvakala žvakaću. grl nie prestala žbaljiti u mene jedno dobrih 10 minuta. nisam imala poima kako da odreagiram, lako majklu đeksonu, taj se zna snaći sa djecom, ja sa ljudima koi mi sežu do koljena ne znam voditi komunikaciu ( toe razlog zašto ja i ON ne bismo bili nikada uspieli ). samo sam se smjalala dok se grl nie rascmizdrila. grejt. i djeca me se boje. najbolje da se ufuram u đeksona i rastavim se na dielove pa da dadnem dječici da me sastavljaju. popravljena zuba, rasprsnutih majčinskih iluzija u budućnosti na cesti nalazim 10kuna što izaziva burnu reakciu u No No Nokužnom stožeru: Jana napokon našla posao. ejn t vi simpli fani??

07.04.2005. u 23:57 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com