Milou

utorak, 05.06.2007.

Blogusova Revolucija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blogus (engl. bloge) je riječ nastala više kao slučajni disleksičasti anagram riječi globus, nego kao imenica koju sam dugo, umno i mukotrpno skivao. Nepažljivo je izletjela iz svojeg brloga na proplanak u mojoj glavi, jedan od onih koje još uvijek koliko-toliko držim pod nadzorom, na kojemu sam je ščepao svojim djetinjastim šapama. Iako je meni osobno u tom trenutku izmamila smiješak, ne vjerujem da će ikoga, a kamoli ikoga osim mene samoga, grohotom ispaliti sa stolca na kojemu sjedi. Nije joj to niti svrha. Riječ je samo zgodna, jer u svojoj formi, praktično i duhovito, sadrži svoj smisao i povezuje riječi blog i globus. Dakle, blogus je maketa planeta na kojemu obitavaju mala čudna stvorenja - blogeri. Proziran je i kruži oko neke svoje zvijezde.

Točno godinu dana kružim skupa s njim.

- 00:01 - Komentari (36) - Isprintaj - #