Milou

subota, 08.07.2006.

100k

Eto, došlo je vrijeme da i ja zakoračim u treće tisućljeće.

Već duže vrijeme sam razmišljao o tome da si uzmem ADSL. Potreban mi je kako za posao, tako i za razonodu, ali ono najbitnije, trebao mi je pojeftiniti račun za internet. Problem je u tome što se dugo vremena nisam mogao odlučiti između dvije opcije ADSL priključka (da ne ulazim sad u detalje), pa sam skoro umro od gladi kao onaj magarac među dva plasta sijena...

No eto... konačno prerezah Gordiski čvor i uzmem taj paket 512kB/128kB MaxADSL (512-kilobita u sekundi dolje-punjenja i 128 kilobita u sekundi gore-punjenja). Ma vidi čuda neviđenoga, pri tom mi i pokloniše pravi pravcati iPod Shuffle. Zgodno, zar ne?

Nije prošlo možda dva tjedna, a od davača usluge dobio sam e-mail čestitku ugodnog promotivno-informativnog sadržaja da se automatski, njihove dobre volje i altruizma radi, (više-manje) udvostručuju brzine prijenosa. Sada ću imati 1MB/192kB. Mrak! Uz malo matematike i vrlo jednostavnog poznavanja tehnologije, došao sam do računice da ću od sada moći mp3-je i hmm... pokoji filmić skidati nenadmašivom brzinom većom od 100kb/s (stotinu-kilobajta-u-sekundi iliti - sto-ka). Poslušavši upute iz tog obavjesnog e-maila, nekoliko dana sam nestrpljivo pričekao (učestalo provjeravajući je li došlo do promjene) i... dočekao svojih

100k!

Nakon otprilike tjedan dana, zvoni telefon:

- Dobar dan, gospodin Milou? - upita ugodni ženski glas sa druge strane.
- Daaa?
- Ja sam N.N. iz t-ttt (op.a. ne želim napisati puno ime svog davača internet usluge, pa da me onda nađu...), i imam nekoliko pitanja za vas, pa ako ste u mogućnosti...
- Izvolite.
- Kako ste zadovoljni sa ADSL uslugom?
- Sve ok. Radi super.
- Baš mi je drago. Nego, bila sam slobodna i pregledala ispis brojeva upućenih sa vašeg telefonskog broja i na vaš telefonski broj... (bla, bla... dalje nije niti bitno - nešto o tome jesam li zainteresiran za povoljniju telefonsku tarifu)

Molim?!?!? Bili ste slobodni pogledati koga sam ja sve zvao i tko je sve mene zvao??? Zar nije čak i USKOK-u potrebno barem nekakvo sudsko odobrenje za to? Samo ću natuknicom: Ljudska prava?

100k!

- 15:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #