Mihael Budrović

nedjelja, 30.12.2007.

SJEĆANJA NA MOJE TUŽNE POSTOVE-prvi dio

(Naslov je parafraziran, postovi nisu tužni, možda neki)

Ovih dana, kao, uostalom, i svih posljednjih dana svake godine, svi i svugdje se bave rekapitulacijom i analizom događaja i ljudi koji su obilježili godinu na izmaku. Tako ću i ja u današnjem postu napisati kratak osvrt na moj dosadašnji rad na blogu.
Tek sam nedavno počeo objavljivati svoje tekstove, analize, zapažanja i komentare na blogu,a ovo je ukupno 30 post koji pišem, na blogu se nalazi i točno(u ovom trenutku) 161 komentar.
Slijedi kratak pregled i izdvojeni meni najdraži dijelovi iz dosad najdražih postova:


--Moj prvi post je objavljen pod naslovom PRVI PUT, u njemu sam se predstavio svim blogerima i blogericama te ih pozvao na suradnju:
Evo se i ja prvi put pridružujem u pisanju svojih misli na internetu, iako već dugo pratim mnoge vaše blogove. Nadam se kako ćete i vi često posjećivati moj jer ću se truditi pisati o zanimljivostima i aktualnosti koji se tiču nas te stvarima i ljudima koji nas okružuju i koje utječu na nas. Takodjer i želim da sudjelujete u pisanju mog bloga komentirajući moje tekstove i razmišljanja,postavljate mi pitanja ili nudite odgovara i rješenja na moja pitanja te me savjetujete. Nadam se kako ćemo dugo, uspješno i što je najvažnije, kvalitetno surađivat na ovom blogu.


--U svom četvrtom postu, objavljenom 22.10.,sam analizirao mogućnosti stvaranja velike koalicije HDZ-a i SDP-a poslije izbora:
Iako bi u teoriji ideološki bilo neprihvatljivo stvaranje koalicije između stranaka lijevog i desnog centra, mislim kako bi, u praksi takva vlada koja bi bila sastavljena od samih stručnjaka mogla puno pomoći malom hrvatskom čovjeku, mogla bi ubrzat rast gospodarstva i sigurno je da bi uz takvu vladu, vladu nacionalnog jedinstva profitirala hrvatska vanjska politika i tako bi Hrvatska ojačala svoju poziciju za ulazak u Nato-savez i Europsku Uniju.Za formiranje takve vlade, nužno bi bilo usklađivanje programa i precizno određivanje ciljeva, kao i političkih stavova, ponajprije dogovaranje o pitanjima vanjske politike.


--U postu objavljenom dan poslije pisao sam o prvom malo unutarstranačkom obračunu u SDP-u otkad je Zorana Milanovića došao na čelo partije:
Mato Arlović, SDP-ov zastupnik sa najduljim stažem u Saboru,bivši potpredsjednik toga doma i bliski suradnik pokojnog Ivice Račana izgubio je mjesto na kandidacijskim listama Sdp-a za parlamentarne izbore 25.-og studenog i izvjesno je da neće ući novi saziv parlamenta. Time je Mato Arlović postao prva unutarstranačka žrtva Zorana Milanovića i ovim je potezom giljotirana Arlovićeva politika.
Iako su mnogi bili iznenađeni ovakvom odlukom za koju je, nedvojbeno lobirao predsjednik stranke, moram priznati da sam ja ovakvo nešto i očekivao. Ako se samo nakratko vratimo nekoliko mjeseci unazad, za vrijeme dok su trajali izbori za predsjednika Socijaldemokrata Arlović je bio jedan od najglasnijih protivnika ideje o izabiranju mladog i neiskusnog Milanovića za vođu. Arlović je također bio i protiv ideje o imenovanju Ljuba Jurčića za premijerskog kandidata, čovjeka vrlo bliskog tada novom predsjedniku stranke. Pamti pa vrati, kaže puk pa je tako Milanović, samo par mjeseci nakon što se dočepao vlasti u SDP-u, vratio Arloviću milo za drago i izbacio ga sa relevantne političke scene.



--24.10. sam objavio post po imenom LJUBO JURČIĆ-NAJSLABIJA KARIKA SDP-a, u kojem sam analizirao mane i vrline tadašnjeg premijerskog kandidata Socijaldemokrata,a možda sam čak i prorekao njegovo „micanje“ sa navedene funcije:
Danas,prema anketama,samo 15% građana bi htjelo vidjet Jurčića kao premijera (,a za SDP bi glasalo dvostruko više birača). Ta anketa jasno pokazuje kako je Jurčić ahilova peta SDP-a, najslabija karika SDP-tima. Građani su uvidjeli kako je Jurčić tek jedan dobar ekonomist koji ima neke dobre teorije o pokretanju razvitka hrvatskog gospodarstva, ali i koji, bojim se,nema sposobnosti provesti ih u djelo. Također mislim da bi Jurčiću puno više odgovaralo mjesto ministra gospodarstva gdje bi se on mogao baviti svojim brojevima, izračunima,procjenama i računima, a ne mjesto predsjednika vlade koji mora biti vrstan govornik i mora se moć snalazit u svim labirintima i zavrzlamama na domaćoj i međunarodnoj političkoj sceni. A sad kad malo bolje razmislim, i dok je bio ministar gospodarstva u Račanovoj koalicijskoj vladi Jurčić nije pokrenuo gospodarstvo, a vjerojatno je imao i svoje prste u mutnim privatizacijama u kojim je ta vlada rasprodavala hrvatsku nacionalnu imovinu,


--U postu objavljenom 25.10. sam govorio o ženama u hrvatskoj politici:
Nikako se ne mogu složiti sa nekim udrugama za ženska prava koja govori o diskriminaciji nježnijeg spola u politici i u odlučivanju, iako se slažem da bi ih trebalo biti više. Najistaknutije je su svakako Jadranka Kosor, Kolinda Grabar-Kitarović, Marina Matulović-Dropulić, Ana Lovrin (iz HDZ-a), Željka Antunović, Ingrid Antičević-Marinović(iz SDP-a), Ruža Tomašić(iz HSP-a), Ljubica Lalić(iz HSS-a) te dvije predsjednice svojih stranaka- Đurđa Adlešić (iz HSLS-a) i Vesna Pusić(iz HNS-a). Uvjeren sam da je Kolinda Grabar-Kitarović najsposobnija ministrica u aktualnoj vladi Dr, Sanadera, što je i dokazala mnogobrojnim uspjesima (ubrzanje pregovora s Europskom unijom, skori poziv u NATO-savez i ulazak RH u Vijeće sigurnosti UN-a). Otvorena je i iskrena, jedna od rijetkih tako visoko pozicioniranih političara koji se mogu pohvalit kako su bez velikih i burnih afera (što postoje rijetkost na našoj političkoj sceni), vrlo obrazovana.


Nastavak kratkog pregleda sadržaja mojih najdražih vlastitih postova u ovoj godini na izmaku u slijedećem postu…

30.12.2007. u 21:45 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (2)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (12)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moj osvrt na..........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


free counter