Miastenia Gravis

11.07.2009., subota

Nema me već jako dugo...

Znam, znam, nema me.
Nemam ništa novoga za pisati, pa zaboravim barem povremeno se javiti. Isprike zbog toga.

A što se događa sa mnom?
Dolazi pretoplo doba za mene, pa sam doslovno kao vrijeme - malo gori, malo doli, no uglavnom više doli.
Još mi relativno i odgovara dok su ovako niže temperature, malo me zeza pritisak (dobro, malo više od "malo"), opet su krenule poteškoće sa spavanjem, moje borbe sa samom sobom...dakle, uobičajeno.
Najradije bih hibernirala do zime, šteta što ne mogu.
No, pošto to ne mogu izvesti, nastojim se što bolje nositi (nerijetko ovo doista doslovno).

Ne, ovo nije kukanje, ne volim kukati niti vidim smisla u tome, samo nastojim istovremeno tipkati i smisliti o čemu uopće tipkati.
Ovaj današnji pritisak me opako pere, sve mi je poprilično teško izvedivo, malo poteškoće sa koncentracijom i tako - pa, ispadne li ovo lagano nebulozno, prihvatite ovu ispriku. :)

I nikako da smislim o čemu bih trkeljala. Sam spomenula lošiju koncentraciju? smijeh

Sve si mislim - ako mi danas nikako ne ide naći nešto o čemu bih razvezla, možda bolje da pokušam koji drugi dan, u suprotnome bih mogla nastaviti ovako čudnovato, ponavljajući se svako malo.

Tako ću i napraviti - pokušati neki drugi dan, kada će koncentracija biti u punom pogonu, i kada neće biti problem sjetiti se što tipkati, a onda ću valjda k'o i obično ostaviti poduži post.
Sada mi stvarno nikako ne ide, pa je bolje da prestanem.
Barem sam se javila, pa znate da sam još tu, negdje i nekako.smijeh

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.