Mia-go away!

četvrtak, 06.04.2006.

Imam 53 kg, nedavno sam imala 52;al jebiga; brzo su došle pa će i brzo otići. Samo me brine šta je sad vikend pa neznam kako ću se oduprijeti hrani...ma dobro, bit će sve ok!
Angie, znam da ne možeš odmah reći "boli me k" i tako i napraviti,ali bit je da počneš, pokušaš; jer ako misliš da ne možeš i ne pokušavaš,to je prvi korak za neuspjeh. Haha,baš te kužim to s milkama;tako i ja tamanim čokoladu dok učim. A o kavama da ne govorim; samo šta je razlika šta sam ja (hvala Bogu) više orijentirana na učenje kad imam ispit, a ti i tad razmišljaš o vježbama:) Nedaj umu da te kontolira!
Ja nekako gledam da je sad to trenutno bitno a kasnije, kad to prođe, razmišljat ću o vježbama/dijetama. Nisam tako prije gledala, to je isto novo kod mene; jer u tih par dana šta učim neće mi se ništa drastično promijenti u izgledu,a može biti drastično za moj fax. Tako sam u novije vrijeme počela razmišljat;prioriteti su mi stvari koje mi slijede neposredno u životu;sada ugl.ispiti jer znam da će mi biti lakše poslije;a ne želim se preko ljeta natrpati obvezama. Mada sam 4-ta godina pa mi je sve lakše, al svejedno. To mi je neki moto;jer šta više razmišljam o nekim daljnjim stvarima više se izbediram; kao neki dan. Kad sam razmišljala šta ću nakon faxa. Ma tko zna šta će biti tada, može mi sutra pasti cigla na glavu:)
Anne, Ispit je dobro prošao:) (na faxu sam)
Pusa velika svima!

- 08:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi