Mia-go away!

ponedjeljak, 27.03.2006.

***PRIČA***
Bio jednom jedan psihjatar. Jednom je primio čovjeka koji je došao sav uzrujan i rekao mu svoj problem. "Doktore, stalno čujem neke glasove u glavi; stalo neka buka; nedaju mi da spavam, nedaju mi da radim, nedaju mi da živim! Šta da radim?"
Doktor mu odgovori: "Nemojte misliti na majmune!"
"Ali kako to mislite...?"upita ga pacijent,no psihijatar ga pošalje kući. Nakon nekoliko dana pacijent se vraća: "Doktore, pomozite, nikako nemogu prestati misliti na majmune!"

Ima nešto u tome. Samo sam htjela reći da imamo problem sa hranom sve dok mislimo na nju; sve dok zbrajamo kalorije i računamo šta smo jeli i šta ćemo jesti; to više ćemo htjeti nešto jesti. I posustati. To je začarani krug. Prije sam stalno razmišljala o tome kako želim prestati povraćati, i nije mi baš uspijevalo. Zato, treba jednostavno prestati misliti o tome. Zaokupirati se drugim stvarima.

- 19:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi