Mia-go away!

ponedjeljak, 27.03.2006.

Mislim da već donekle kontroliram tu svoju bulimiju, a ne ona mene, i to je dobro. Otprilike 2 dana u tjednu povraćam, još uvijek to nekako koristim kao ispušni ventil,ali sve manje pa se nadam da mi uskoro neće ni trebati takav način "ispuhivanja." Da teško je....jako je teško samo prestati. Ma kolko pozitivno mislili i vjerovali u sebe, prevarimo se uvijek isponova. Ali mogu reći da se osjećam puno bolje nego prije kada mi je bulimija bila svakodnevna navika (i po 2,3 puta dnevno!) i to me drži i potiče. Veselija sam, nemam više nikakvih bolova i sličnih gluposti koji su prije bili česti, nemam toliko problema sama sa sobom, ispada, promjena raspoloženja....dugoročno je to jako pozitivno. Samo šta treba volje i energije da se prekine taj začarani krug...
Znam da sam ja na pola puta, ali sretna sam šta sam barem tamo. Nekada je bilo bed samo i započeti prestati s time; sada to baš jako želim, jer vidim da je puno bolje bez toga.Logično,uostalom...

- 19:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ana i Mia kao najbolje prijateljice? Nije mi jasno kako ti prijatelj može biti netko tko ti zabija nož u leđa?!! Ja i njih dvije nikada se nismo slagale...

Linkovi