MHband

nedjelja, 31.05.2009.

Pripreme za faks, otpadaju neke svirke... :-(

*Update* :-)
Samo ću reći da je nastup na UFO-u službeno potvrđen; 19. 6., kako sam i rekao ! Sviramo zajedno s grupom Let 3 i još nekim bendovima ! Nadam se da se vidimo i dobroj zabavi ! :-)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sam naslov govori sve...Ali nije tako strašno ! Najviše mi je žao što otpada svirka u Paraćinu, u Srbiji. Stvarno smo se radovali toj svirki i iskreno, htjeli smo ići tamo, ali eto, ovako se ispostavilo na kraju. Nadam se da ovo nije kraj suradnje sa organizatorima iz Srbije i da će se u budućnosti odsvirati koja svirka i tamo ! :-) Rado ćemo doći !
Druga svirka koja otpada je ona u Đakovu, u Arci ! To nije tako strašno jer Arka neće pobjeći nikuda ! :-) A i dobit ćemo veći vremenski razmak ! Svirka će biti premještena na neki drugi datum. Treća svirka koja otpada je ona za večer bendova, 26. 6. ! Eto, ispričavam se ovim putem organizatorima u Srbiji, Nadi Kavicki i vlasniku Arke jer mi je ovo ipak stvarno prioritet !
Poželite mi sreću za sve ovo, a onda kad upadnem, slijedi pun k. svirki ! :-)

Pozdrav, stay tuned ! ;-)

LjuX

31.05.2009. u 15:54 • 8 KomentaraPrint#

utorak, 26.05.2009.

Neke novosti...

Eo, dugo nas nije bilo, pa ću vam reći neke novosti !
Kao što možete vidjeti sa strane, pripremaju se dvije motorijade, a i još nekoliko svirki, što ćemo već objaviti kada za to dođe vrijeme ! Jedna od važnijih vijesti je ta da ćemo 11.7. održati koncert na pozornici u Valpovačkom dvorcu, povodom Valpovačkog turističkog ljeta, a kao gost će doći Zoran Mišić ! To je jedan znak pažnje za Valpovačku publiku koja ga je sve ove dane podržavala, a i gradonačelnikua, Leona Žulja, koji je omogućavao prijevoz navijača do Zagreba ! U svakom slučaju, očekujemo vas u što većem broju. Svirka još nije službeno potvrđena, ali 9o% garantiram !
Druga obavijest je ta da ćemo sudjelovati i u večeri bendova, za vrijeme Ljeta Valpovačkog, koja će se održati 26. 6., koliko je meni poznato ! Najvjerojatnije će s nama nastupiti bendovi Fireball, Off duty, a možda i koji drugi ! Bitno je napomenuti i to da će naš repertoar otpjevati Dado Cvetković jer je Karlo za to vrijeme u Nizozemskoj.
Treća vijest je ta da snimanje albuma ide dobro ! Uskoro krećemo sa snimanjem 5. pjesme, a danas se bacamo na demo za 6. !
Više o tome idući put !

Stay tuned !

LjuX

26.05.2009. u 13:54 • 17 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 11.05.2009.

Predizborni skup

Evo, moram vas obavijestiti da u srijedu sviramo preizborni skup za HDZ, u Valpovu. Nemojte odma burno reagirati, ali ni ja nisam baš previše oduševljen ovim "miješanjem u politiku", kako bi neki rekli (cak nije ni to, samo svirka), prvenstveno zbog toga što smo rockeri i za to bi nas trebao bolit k. ! Ali nema veze ! Pošto smo svi u bendu "desnih manira", pa malo radi promocije, eto, odlučili smo pristati ! Svirati nećemo dugo, možda 2o-ak minuta, pola sata ! Eto, iako nismo planirali, dogodilo se da u zadnja dva tjedna sviramo dva puta u okolici ! A sta da se radi, ajd ! :) Pozdrav svima od MHband - a !

LjuX

11.05.2009. u 13:40 • 11 KomentaraPrint#

nedjelja, 03.05.2009.

Prvi svibanj, trg Belisce

Prošla je i ta svirka, prvi svibanj. Bilo je i vise ljudi nego sam ocekivao…:) S obzirom na vrijeme…Eto, mi smo svoje odradili, a opet ne planiramo duuuuzeee vrijeme svirati u okolici Valpova i Belisca, tako da, tko nas je zelio vidjeti – vidio nas je ! :)
Ima par slika koje je moja draga uslikala, ali necu stavljati sve…a i jos dva videa koje smo jucer snimili na „pijanoj probi“. Hehe ! Eto, to bi bilo to od nas, za sada ! Veliki pozdrav od MH-e !

LjuX


Photobucket
(Karlo)


Photobucket
(LjuX)


Photobucket
(NiK)


Photobucket
(MHband)




(A ti jos places)




(Bihac '95)

03.05.2009. u 12:17 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Rock band "Mentalna Higijena" burninmad


Članovi benda...

LjuX - gitare
Karlo - vokal
Vidra - bas
Bandic - bubnjevi

(mhband@net.hr)

Svirke...

12. 6. - Dom mladih, Cret

19. 6. - Motorijada, LA

26. 6. - Pjevaci amateri, Valpovo


Web Counter













Kad se svjetla ugase

Sada, kad se svjetla gase
Sada, kad je gotovo sve
Zalis zbog propale ljubavi nase
Places, a ti si kriva za sve

Prosli smo ovo tisucu puta
I Bog zna da sam probao sve
Molim te, idi i ne vracaj se vise
Ne tuguj jer ti si kriva za sve

:Ovo je moje posljednje zbogom,
Places, a ti si kriva za sve
Mozda se opet sretnemo jednom,
Jednom kad se svjetla ugase


Citam ti misli, dobro te znam,
Nikad me nisi ni voljela
Na kraju, kad je gotovo sve
Sto sam htio s tobom ? - pitam se

Tek sada, kada rada se dan
I kad konacno odem od tebe
Tuznog srca cu utonut u san,
Ali miran jer ti si kriva za sve

(Tekst: D. Cvetkovic)
(Glazba: LjuX)




Vrijeme je na nasoj strani

Mozda ne znam kamo idem
Zato znam gdje sam bio
Dobro znam da nista ne znam,
Ali znam sto ne bih smio

Davno nisam vise dijete,
Jos ni odrastao nisam
Ne krasi me neka mudrost
Ali veslo ja ne sisam

:Vrijeme je na nasoj strani
Kaze ona pjesma stara
Cuvaj stare prijatelje,
Bit ce zena, bit ce para
Vrijeme je na nasoj strani
Svaka rana manje boli
Dok je starih prijatelja
Imas nekog tko te voli


Iza nas iskustva nema
Djela iz proslosti slavne
Ne brinu nas neke stare stvari
Ne pucaju price davne

Zato zivimo za danas,
Ne za jucerasnje teme
Nikuda nam se ne zuri:
Na nasoj strani je vrijeme

(Tekst: D. Cvetkovic)
(Glazba: LjuX)




Bozic bez tebe

Drugi put zvona zvone u tihu noc
Banje je vece i sve je kao u snu
Hladan mi vjetar kaze da neces doc'
Pahuljama pise tvoje ime po tlu

A snijegovi bijeli na mom prozoru
Tamjan, zlato i ova pjesma pastira
Ne znace mi nista kada ti nisi tu
Komu da pruzim ruku ljubavi i mira

: Jos jedan Bozic bez tebe dolazi,
A ja se pitam gdje si sada ti
Jesi li sama kao sada ja
I tko ti Bozic prvi cestita


Jos jedan Bozic bez tebe dolazi
Gdje si li sada da te zagrlim,
Dahom ti grijem ruke ko nekada
U svetoj noci bijelog Bozica

A snijegovi bijeli na mom prozoru,
Tamjan, zlato i ova pjesma pastira
Znacili bi nesto, da si samnom, tu,
Da ti pruzim ruku, ruku ljubavi i mira

...U Bozicno jutro kroz prozor gledam...
...Prolazi Bozic bez tebe...Jos jedan...

(Tekst: D. Cvetkovic)
(Glazba: LjuX)