let u boji naopačke

možda


Između kišnih kapi
Nabadamo nogu pred nogu,
Odjekuje grmljavina preblizu negdje,
U ušima ne znam
Je li ovo stvarnost kojom hodamo,
Ili nas samo zamišljam?
Pokušavam ti zirnuti u oči,
Ali ti gledaš daleko u horizont,
Zamišljam da ga osvajaš,
Zamišljam da sam ga pokorila,
Dok oboje samo borimo svoje bitke
Goloruki negdje na rubu novog svitanja.
Bljeska li ti u sljepočnicama?
Meni da,
Nekad perifernim vidom
Umišljam vatromete između nas
A stoljetne me kiše ispiru iznutra
Kao vodopad kojem nema kraja,
Pitam se:
Hoće li danas izaći Sunce?
Možda,
Negdje iza oblaka i otoka,
Negdje iza kapaka,
U nekoj dalekoj zemlji
U kojoj nismo.

22.11.2021. ponedjeljak

- Gukni golube (3) - Misli na drvo - #
vjeruješ li u slučajnosti?


Je li to život
Ili smo to mi,
Da se sretnemo i ostanemo,
Sretnemo i budemo,
Sretnemo, pa odemo, pa se vraćamo,
Ili sretnemo
I nikome ništa.

20.11.2021. subota

- Gukni golube (4) - Misli na drvo - #
Nestrpljiva
toliko se toga u danu desi
na raznim stranama svemira
rastegnuti kao žvake
trajemo,
kao da smo priče,
nižemo riječi i slike
u nedovršenost,
tko uopće zna gdje će završiti ono što sada počinje,
i gdje je točno kraj
prošlosti,
sve mi se tako preslaguje
kao kaleidoskop,
nekad mi se čini:
najsretniji su pisci,
oni unaprijed znaju kako će stvari završiti,
makar tek bili na sredini.

18.11.2021. četvrtak

- Gukni golube (1) - Misli na drvo - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>