let u boji naopačke

Gledam Sunce
Gledam Mjesec
Na istom nebu:
Čekam potres
Jer svaka idila
Samo toliko traje.

30.03.2020. ponedjeljak

- Gukni golube (2) - Misli na drvo - #
Zove nas Zemlja
Hoćemo li se promijeniti,
Ikad?
Jednog dana ustati kao drugačiji ljudi,
Koji hodaju bosonogi po zemlji,
Uranjaju u more sa zahvalnošću,
Grle djecu sa svijesti
Da tu leži naša beskonačnost?
Hoćemo li jednog dana ustati,
I neće biti vijesti na Indexu,
Samo mi,
Sretni što smo tu?
Hoćemo li jednoga dana Biti,
Ili ćemo samo opstati?

Obrijala sam brkove Čupkom,
Noge žiletom,
Moderna civilizacija mi se čini daleko,
I nakon dugo,
Mislim kako možda bolje mogu
Sama,
I bez nje.

Mental note to self: pamti ovo.

Oznake: korona i ostale nemani, osobna odgovornost, Mindfullness


28.03.2020. subota

- Gukni golube (6) - Misli na drvo - #
zbogom, do sutra
Spiegel

da smo se volili polako,
i promišljali kako se voliti više,
možda
bi još uvijek uspijevali nadmašiti
strune svakodnevnice,
virtuozno,
kao neki koje znamo,
ali mi nismo laštili gudala,
nismo mijenjali žice,
nismo se ugađali,
i sada smo tu,
raštimani,
čekamo,
da nam dopuste
da se razdvojimo
da budemo
svaki sam o sebi,
nešto je tu i tužno i radosno,
ali
znaš,
stvarno mi je žao što nismo mogli više.

26.03.2020. četvrtak

- Gukni golube (2) - Misli na drvo - #
Snijeg u Martu

E moj Johnny,
Ti si mislio da je proljeće u decembru nešto,
Da tek vidiš snijeg u martu
Poslije potresa
U doba korone,
O ovom nisu pisali
Ni u udžbenicima
Iz prirode i društva,
O ovome nismo učili ni riječi,
A kao da nam sve propuštene lekcije
Ulaze na vrata
Bez kucanja
Ili najave

Ne htijući mnogo više od života
Zaglavili smo
Između dva osmijeha,

Lica i pahulje

Oznake: korona i ostale nemani


23.03.2020. ponedjeljak

- Gukni golube (1) - Misli na drvo - #