petak, 02.05.2008.

Oni koji me poznaju znaju...


www


Oni koji me poznaju, znaju da ni ja nisam bezgrešan..
Oni koji me poznaju, znaju kaj se dešava samnom kad dođe ljeto. Ili zima..
Oni koji me poznaju, znaju da se zatvaram u mračnu sobu nasamo..
Oni koji me poznaju, znaju da nisam sav svoj dok ne dobijem ono kaj mi treba.. Odmah!

Oni koji me poznaju, znaju po zvuku mog disanja u kakvom sam stanju, znaju dal je bolje da me ostave samog ili da mi rade društvo. Oni vide grč na mom licu, vide onu plavu žilu na čelu i očaj u očima mojim..

Oni koji me poznaju, znaju da sam ovisnik..

Više nema apoteka u ovom gradiću gdje me ne poznaju.. Osjećam da je vrijeme da se krene dalje..
A jedino kaj želim je da ne dobijem prijekoran pogled preko ruba naočala koji me podcjenjivački promatra dok iza pulta zatražim ono kaj mi treba.. Odmah!


U mraku sobe, ja liježem na leđa i zabacim glavu, daleko, daleko..
Tri u jednu i tri u drugu..
Često od ugode zaspim u tom položaju..
..i sanjam...

...sanjam svoj Nazol za odrasle (bivši Nafazolin 1%)...

- 00:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>