srijeda, 30.04.2008.

Naš štrajk


macy prede


Dok gledam ove srednjoškolce u štrajku, pao mi je na pamet jedan davni, već zaboravljeni događaj.. Naime, imali smo i mi svoj srednjoškolski štrajk! Ne sjećam se više koje je to godine bilo, ali znam da smo svi otišli sa nastave i okupili se u dvorištu GŠK-a kako bi štrajkali protiv NOŠENJA ŠLAPA!!

Mislim, ono, razloga.. Iz današnje perspektive, nije mi uopće jasno kak smo mi to zamislili da nebi više nosili šlape u školi, pa normalno je da se nose šlape, nosimo ih i doma, pa zakaj nebi i u školi?? Ali, eto, odlučili mi da nam se neda više presvlačit kad uđemo u školu, te da se moramo zajedničkim snagama oduprijeti omrženom okupatoru i izboriti svoja prava!!

Sve u svemu, stvarno smo se okupili u dvorištu, bilo je tu i nekih sklepanih transparenata (ni blizu organizaciji ovog novog štrajka), svi u rukama nosimo te šlape i kaj... štrajkamo, ne?

U roku pet minuta od započetog štrajka, eto ti ravnatelja GŠK-a, izlazi čovjek pred bjesnu gomilu, diže ruke i viče: „Od danas više nema šlapa!“

Možete misliti kakvu je to reakciju prouzročilo kod nas!! To je bila jedna od najvažnijih pobjeda u našim mladim karijerama!! One šlape iz ruku poletile su zrakom ko da smo diplomirali, svuda graja, vika i sreća..
Ravnatelj je skužio da je poražen na strateškom bojnom polju i povlači se u smjeru kantine..

Masa okupljenih počinje se vraćati u školu, a mi odlazimo do dućana, za nas je škola danas gotova...
Bio je to naš štrajk.

- 10:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>