subota, 29.03.2008.

«ČESTITAM, vidio sam JAJCA!»


nakon kiše



Žena i ja bili neki dan na pregledu kod doktora i saznali sretnu vijest. Da se razumijemo, nama bi bila jednako sretna vijest i «Čestitam, vidio sam zrno kave» ali našem Docu to definitivno nije svejedno.. Navalio čovjek sa čestitanjem, te bravo tata, te vidi se da je tata odradio svoj posao, te ovo, te ono.. Ja crvenim i osjećam nabujajući ponos za kojeg nisam ni znao da ga imam, osjećam se kao da sam pobijedio neku opaku bolest ili barem diplomirao.
Žena skužila da je doc blago zatucan, pa ga počela i sama kurit, sve nešto tipa: vjerovatno će bit peder, kad smo cijelo vrijeme brijali da je curica, pa imamo vec 20 roza haljinica, pa kako ćemo ga sad upisat na balet, itd, itd.. Ali doktor se neda smesti, lagano ignorira moju bolju polovicu i sad je već potpuno okrenut meni i namiguje mi ispod oka, kao, govori mi (govorom tijela) bravo majstore, pusti ti nju nek ona priča kaj hoće, bitno je da je MUŠKO.. Namignem mu i izletim u čekaonicu, te navalim na izlizani Globus dok se žena ne upristoji i izađe...

- 16:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>