Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

utorak, 19.04.2016. u 23:06

Kitara

Malo je reći da ne spavam. Već tjedan dana imamo koncert deračine od strane kćerkice. Jučer smo i službeno saznali zašto: upala grla i uha. Zussamen. Plus novi zub. Postalo mi je nemoguće pratiti intenzivan tečaj njemačkog s obzirom da spavam 1h. Počela sam u školu nositi Red Bull ko zadnji junkie, kilo slatkiša, bavarske perece i tako (hm, a da mi se od ovoga još više ne spava?). Was kostet sve te grickalice? Previše.
Kako dani prolaze, tako se razred sve više povezuje, idemo zajedno doma s podzemnom, u pauzama razgovaramo o svemu i svačemu. S talijankom i rumunjskom talijankom pričam na talijanski što mi pomaže da se još više zbunim kod učenja njemačkog.

Danas smo učili članke. Das, die, der. Kaže učiteljica da su članci zapravo bez neke logike i da ih jedostavno treba sve naučiti napamet. Odlično. Toll. Super. Da bi učenje članaka i općenito riječi išlo što lakše, učiteljica nas je pozvala da netko crta na ploču određeni pojam, a mi ostali da pogađamo o kojem se pojmu radi.

Mladi Mađar jako voli biti u centru događanja – sav je hiperaktivan i željan pažnje. Jedna od njegovih „uloga“ u razredu je izigravanje dvorske (razredne?) lude u što većoj količini. I tako se on javi da želi nacrtati jedan pojam. I krene. To je bio jedan od rijetkih trenutaka kad zaista nikakvu glupost nije htio napraviti osim nacrtati gitaru. Međutim, umjesto gitare nastao je prolom smijeha. Ozbiljan i fokusiran na svoj crtež iznjedrio je nešto nalik na… well… prosudite sami.



U razredu je nastao smijeh koji nije mogao prestati. Možda ne toliko zbog slike koliko zbog njegovog neshvaćanja što se događa i zašto se ljudi smiju kad on samo želi nacrtati gitaru. Čak je bio i malo uvrijeđen.
Nacrtao je do kraja gitaru i pokušao shvatiti što se desilo.



Kad je shvatio, proradila je dvorska luda u njemu i odmah je sljedeći crtež bio kondom. Kondom u svojoj vrećici i kondom van vrećice. Tko je pogodio pojam? Yours truly. (Dirty minds think alike)

Doma sam išla s Tunižankom. Jako simpatična cura crne kose i ovećeg trbuha. Naime, rodila je prije 4 mjeseca. U vrijeme kad sam ja bila u tom periodu, ja iz kuće nisam izašla, a učenje jezika mi nije bilo ni na kraj pameti. Kaže da nije mogla začeti 5 godina, ali hvala Alahu (a možda i ginekologu koji joj je pomogao pokrenuti jajnike) uspjela je i sada ima četveromjesečnog sinčića kojeg čuva suprug kad je ona u školi. Pitala sam je kojeg je zanimanja. Kaže frizerka. Onda se sjetim da se nisam šišala već 6 mjeseci i da bismo se možda mogle nešto i dogovoriti. Uostalom, imam strah od šišanja s obzirom da ekipa baš ne priča engleski, a ne bih voljela da umjesto „molim vas ošišajte me samo ovako malo“ (zamislite moje prste koji pokazuju 2-3 cm), oni me ošišaju na 2-3 centimetra, jer sam toliko svojim, čevapi-prstima, pokazala.

Kommentar (4) - print - #

<< Arhiva >>