Zaglavijjjoooo...

18 listopad 2004

18. X 2004. god
nabijem te, fino!
Evo mene... ponoć skoro pa tu a ja i šefik zaglavili u kancelariji... ako neko može da skokne do mog grada da nas otključa i pusti van... :)

Ma naravno da se zezam... sutra treba biti gotov neki projekat bitan za firmu pa smo okasnili s poslom... ako Bog da - još stignem na neko pivce s društvom nakon ponoćnjaka... no ko zna... možda i osvanem u officeu, a možda nisam ni u officeu već u matrici novog vremena poznatijom pod imenom radoholičarništvo ili koji je već pravilan oblik... ma jebe mi se oću kućiiiiii :)

Aj uživajte spavalice - vi koji ste imali sreće da ležite u toplom krevetu i spavate...

Inače sinoć sam imao neki flert preko sms-a. I doživih najorginalniji diskvalifikacioni ispad epohe: stigla poruka oko 3h ujutro od jedne simpa (sada već mnogo manje simpa) djevojke...

Ja: Šta je to da misliš na mene u ove sitne sate? Još ću si nešto umisliti...

Ona: He he he... samo sam htjela da se javim... Nego, ko ti je favorit u bBrother?

Ja: Saša i možda onaj tupavi Bechkam...

Ona: Bech mi je fuj... Meni je Sanja fav... kažem ti ja, srećo, različiti smo...

Ja:Aaaaaaaaaaaaaaaaa....

Diskvalifikacija na osnovu bBrother debilizma - trebam li dalje pričati???
Slika maznuta od DeXich

<< Arhiva >>