idiličan dan...

12 listopad 2004

12. X 2004. god
nedjelja - "coola" dan

Nedjelja je bila čudnovato bljutav dan... stvarno se mislim kako sranja odjednom se pojave...
  • u 12h - otišao do Nje i sat vremena slušao sranja... mrzim te priče nakon raskida - sve mi je super sve mi super ide, a non stop me zove na kafu i sl... ako je tako super koji ću ti ja?
  • u 13h - otišao kod frendice namjestiti antenu na krovu - nisu imale merdevine pa smo otišli na kafu dok nađu.
  • do 15i30 - bili na kafi nas dvoje (ta frendica i ja - zamisli napisao sam "ja" na drugom mjestu) i naletim na bivšu... bljuc...
  • od 15i30 do 17h - nosanje merdevina, penjanje na krov, okretanje antene...
  • od 17h - vratio merdevine, frendica B me ispalila za izlazak, došao frend C i otišli na bilijar... tamo ponovo naletim na bivšu. Frend dao komentar kako "kad me ona vidi kako rasturam kugle mora da joj je žao što me je ostavila" - mislim divno - nož u leđa + ta frendica kad sam se naslonio na nju doda: "što praviš ljubomornom onu kojoj nije stalo" - nož u leđa br. 2.
  • od 18h - odem uzmem film The Village i skontam da sam to već gledao i da imam ga na disku...
  • zaključak:onako kompletan fuj dan i da: one merdevine sam vratio u pogrešan ulaz u zgradi pa su digli frku na mene kao kakav sam moron da ne mogu zapamtiti gdje je ulaz A, a gdje ulaz B... ma napuše mi se... ionako sve dobre stvari na kraju isplivaju na površinu - baš kao i govna...

<< Arhiva >>