Dead Can Dance

18 kolovoz 2004

18. avgust 2004 god.
otišla je...
Godišnji odmor! To je tako divna stvar... cijele godine radiš i živiš u klišeu kako ne želiš da ti dan bude jednoličan, a on to zapravo i jeste i onda u pokušaju da rezbijete monotoniju svakodnevnice zapičite negdje "ta tlane" skontate da je bolje ne izlaziti iz kuće – ili barem samo ja.

Ove godine odoh u S(v)rbiju... malo kod sestre, bake, djevojke ili šta mi je već... I kako se to okonča? Pa fenomenalono, da sam za terapije i rješavanje tuđih problema naplaćivao samo 1€ po satu - bio bih extremno bogat!

Zanimljivo je kako se ljudi zatrpaju malim problemima, sitnicama koje su ništavne toliko da postanu malodušni i neosjetljivi na tuđe potrebe. i tu onda dođem ja - sjedim, slušam i dalje sjedim... jednostavno nisam im potreban da diskutujem već da upijam, da se rasterete, isprazne...

U međuvremenu sam primjetio porast posjetilaca zahvaljujući Extreme-u. Čisto da napomenem da stranica izgleda bljutavo u Operi, pa po potrebi ugasite stilove... Za danas toliko... Biće me više ovih dana...

<< Arhiva >>