Nova teorija relativiteta!

13 srpanj 2004

februar 2004. god.
Ovo sam iskopao iz arhive tekstova koje sam pisao negdje u februaru ove godine.

Ima već poprilično vremena kako nisam napisao nešto za objaviti... ili je suviše lično, ili suviše fuj, ili se nema šta ni reći... Al' eto večeras mi nešto dođe da iskomentarišem gomilu stvari...

Kao prvo nikad mi nije bilo jasno zašto ljudi sami sebi komplikuju život? Prije skoro mjesec dana sam upoznao jednog lika preko frendice... a, ona je apsolutni talenat za zakomplikovati si život. Inače dečko je jedno simpatično čudovište koje je ljetos izgledalo Bogovski: simpatično tjelo, cool face i maniri sasvim oke. Djelovao je kao odmjerena osoba, ali... Tako mene moja frendi upoznaje s njim i usput se liku uvaljuje koliko to samo strogo "prigorjelo" žensko zna. Nakon par kafa popijenih s istom individuom, zatičem sebe u situaciji kako mi ona ista frendica kuka kako je dotični "ne registruje".

U rasčlanjenom obliku njene gore navedene izjave radi se o tome kako on kad je na javnom mjestu s njom - bukvalno visi na njoj, a kad su sami ni da mrdne. Na sve moje izvale tipa "da ja imam veće šanse", govorila je kako nema šanse, kako on na sve strane "pljuje" protiv toga... I tako, nakon par prepucavanja - dođemo na zaključak da ja to malo istražim...

Par kafa na samo s dotičnom osobom, gomila njegovih priča koliko je ženskih povalio i kako on voli da im ulazi i sl. str8 gluposti. Inače alkohol je majka - ako malo cugneš i praviš se da si pjan, imaš sve predispozicije da se isprosipaš do mile volje i da se kasnije vadiš na račun alkohola. I tako ja, "mrtav pijan" slučajno opipam dupe lika - ovaj ništa. Ok, možda nije skontao - idemo ponovo. Nakon par serija, počeo je da se prima... malo blesavo, ali mi pravo bi žao frendice...

Sledeća kafa, izvještaj pada.

Ja: "Mali ti je derpe!"

Ona: "Daj skači mi se čovječe, kakv on! Šta ti znaš o tome!"

Ja: "Pa možda i griješim, osim ako u međuvremenu od mog poslednjeg izlaska, str8teri nisu počeli da dopuštaju tipovima da ih malo isfataju za dupe i da ih lože!"

Ona: "Ma i mislila sam tako, čula sam neke priče. Pa ništa loše - uvijek možemo zakuvati u troje pa se ja izvučem... uvijek me zanimalo kako to izgleda između dva lika."

I tu ja izvalim definiciju da je cura popucala po šavovaima i da nemam namjeru da se kačim na nekog ko me baš i ne zanima, čisto da njoj ispunim želju. Curo draga - na lječenje - smjesta!

Ne znam, jel još hodaju ili šta. Moram se malo informisati da li je već raskantala s njim ili je jedna od onih koje su apsolutno sigurne u sebe i vjeruje da će ga "unormaliti", mada s njom ništa nije sigurno... ima ona svojih bisernih dana.

I nakon sve te petljanije s njih dvoje, ja se malo zamislih: koju Frojdovu knjigu treba pročitati da bi shvatio pojavu u kojoj osoba s određenim sklonostima praktično "pljuje" po svojim, ako mogu upotrebiti izraz, istomišljenicima? Malo mi je blesavo, ali se stvarno zapitam koliko neko mora biti preplašen s tim što se ne uklapa u neki glupi stereotip patrijarhalnog društva , pa fino odluči da živi u nekoj iluziji i nastojanju da sam sebi sjebe život u pokušaju da se vrati na "pravi put"?

<< Arhiva >>