po putu i azimutu

28.06.2021., ponedjeljak


U Novom i okolo



Došao sam u Novi provjeriti stanje, pokositi travu u vrtu i malo prošetati uz more. Pogled na otočić Sveti Marin (San Marino) do kojeg se može i doplivati.



Kraj mora se nalaze ostaci kasnoantičke utvrde Lopar za koju se smatra da su je izgradili stari Rimljani u 4. st. zbog osiguranja ceste koja je povezivala Akvileju, Trst, Rijeku, Senj i druga mjesta onog doba. Mlečani su je oštetili krajem 15. st. a veća oštećenja je dobila kasnije zbog izgradnje novih kuća.


Vraćam se opet preko Bribirske šume gdje nalazim dosta cvjetova bazge.


Bilo je i ljiljana i kaćunica.



Prije mjesta Lič u Gorskom kotaru nailazim na konje u ograđenom prostoru.


Malo sam se zadržao kod jednog poznanika i zatim nastavio vožnju prema moru. Ovdje na izvoru u šumi blizu Benkovca fužinskog natočio sam si vode u termosicu.


Nešto dalje uz cestu pozdravio me ovaj medo.


Premetaljka

VESNI RITAM
jači paše
sa školjića
već mi maše.

Pomicaljka u kojoj se u okomitim stupcima kriju tri biljke koje sam vidio putem.

ŽABICA
NATRAG
ENGLEZ
ŠPIRIT
KECELJA
SKRAMA

I križaljkica 'srdašce' u koju treba upisati slova od riječi SAN MARINO kako bi se sa već upisanima sa strane dobile riječi od pet slova.


Dvije fotke koje se mogu povećati, mirta u cvatu i ostaci stare utvrde Lopar.


U ovo doba mi idu salate, tanki listići su ukiseljeni motar.


Blizu Novog mogu se vidjeti i ovce.


- 14:00 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.