po putu i azimutu

21.06.2021., ponedjeljak


Ljetni intermezzo



Nakon jednog poslića odvezao sam se do otoka Krka malo prošetati i okusiti more. Prvo do zaliva Soline gdje je more toplije.


Prepoznajete li ovu kuću iz jedne serije od Nova TV?


I malo do Puntarske drage i okolice. Pogled sa Prnibe na Punat, desno gore je Veli vrh na koji se nisam ovaj put penjao.


I ovaj leptir se spustio blizu mora.


U povratku sam stao kod ovog starog zanimljivog stabla koprivića.




Prema legendi ima bogatu povijest.


Bilo je dosta vruće pa sam se sjetio jednog ljeta u Alpama gdje sam hodao po ledu, ovdje sam pri silasku sa vrha Jalovec.


Za jelo lagana maneštra.


Dvije fotke za povećati. Otočić Košljun u Puntarskoj dragi i kupanje u Solinskom zaljevu.


Dvije pomicaljke gdje se u okomitim stupcima kriju biljke koje sam vidio putem. U ovoj su tri biljke,
ŠUPLJINA
PIROMAN
KODEKS
SVADBA
VIJENAC
MACERAT
TICALO
a u ovoj manjoj četiri biljke
PAMUČAR
REGOLIT
PLATINA
ZAKIVAK
NARANČA

I cvijet ljekovite sikavice.


I za ljubitelje "srdašca", nije teško. U srednja polja treba upisati slova od riječi KRČKI MOST kako bi se uz već napisana slova vodoravno i okomito dobile nove riječi, jedna je pridjev, a ima i teški metal i biljka.

- 14:41 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.