po putu i azimutu

07.07.2020., utorak


Šetnja starim Novim V.




Kad sam već imao priliku nakon dužeg vremena posjetiti Novi Vinodolski morao sam i nešto napraviti. Nabavio sam novu glavu za trimer i montirao jer je stara otišla i zatim pokosio donji vrt i veći dio gornjeg.
Prije košnje otišao sam u trgovinu za nabaviti nešto za kasni ručak i usput prošetati starim kalama i stubama.

Sviđaju mi se ovi nepravilni oblici starih zgrada. Ni kod mene u kući nije sve ravno i keramičari su morali improvizirati.


Ovaj dio Novog Vinodolskog se zove Stari Grad i ima puno uskih uličica i prolaza.


Mislim da je ovo najuža ulica u Novom, malo šira od pola metra.


Razne obline i neravnine.


Ukrašeni zid.


Lijepe stare zgrade.


Spuštam se prema moru.


Evo malo enigmatike za zaposliti vijuge, nadam se da nije teško.
Štit 6x8, isto je vodoravno i okomito.
1. Bijela robinja u haremu.
2. Služba za pokoj duše umrlog u pravosl. crkvi.
3. Autohtona sorta grožđa iz Vinodola (ima ograđeni trs na novljanskom korzu).
4. Tajna, nepoznato.
5. Mjesto u BiH uz jezero Jablanica u općini Prozor-Rama.
6. Grčki st. pisac Nikita.

Za lakše riješiti evo svih slogova iz križaljke:
A, DA, KO, LI, MA, MAT, MI, NA, NI, O, PA, RA, RA, RIJ, SKA, STE, STI, STOS, TI, U, ŽLAH.

Za ljubitelje anagrama i logike: 'izbaci uljeza! (svi su pojmovi nakon premetanja slova srodni osim jednoga).
AMUR, KAPAR, KRAK, OBRAD, OLIVA, RUJAN, VASA.

Na većim fotkama se bolje vidi: pogled na Novi sa rive i dio korza.


U ovo doba salate dobro dođu, osim ovakve (zeleni domaći žuki radić, crveni radić, motar, miješ. sir, krastavac, paprika, pasta od maslina, maslin. ulje...), bilo je i drugih.


Vjerojatno prepoznajete ovo cvijeće (sukulent) uz stablo hrasta črnike (česmina) na šetnici uz more.







- 17:51 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.