po putu i azimutu

24.12.2016., subota


Sretan Božić
-----------------------------------------

Ne znam zašto mi sve brže dođe kraj godine, mislio sam još nešto urediti u stanu i u staroj kući u Novom.
Šteta za Božić bez snijega, prijašnjih godina sam ga viđao na okolnim planinama, bilo je i pravih zimskih uspona.

Grobničke Alpe pod snijegom.


Snježnik na koji sam volio ići baš po snijegu.


Makar sam zadnjih mjeseci potrošio puno, ali za rješavanje svih dugova i kredita uz dosta konkretnih popravaka na kući, neću ni ove godine trošiti puno na drangulije, a za hranu inače nisam zahtjevan.


Htio sam izvesti psa ali čujem petarde, i ova maca ih se boji.


Brnistra kraj zgrade je odlučila ponovo cvjetati.


Jaslice pul Šmogori, Matulji.


Sretan Božić!

- 15:30 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.