po putu i azimutu

01.06.2016., srijeda


Nebeski labirinti 2
Prošli put nisam stigao pogledati sve labirinte u Krmpotama, a ove nedjelje dan je bio topao i idealan za posjet krajevima na oko 800 m n/m. Od Novoga se začas stigne do Klenovice, a od tamo se skreće lijevo gore prema Krmpotama, a na prvom većem skretanju stoji putokaz za "nebeske labirinte" lijevo, a za selo Bile i Vratarušu gdje su vjetroelektrane desno.

U vrtu u Novom bilo je puno zrelih trešanja, a i jagode, kojih nema puno, bile su mi puno ukusnije nego kupljene u TC-u pred neki dan.




Dok je vani hladno u kući je bilo ugodno grijati se uz vatricu sa rasplesanim "domaćima", a kad je vani toplo u konobi, u kojoj su još uvijek saćuvani stari predmeti, ugodno je čak i ljeti, sad je bilo i pomalo friško.


U Krmpotama nije rijetkost sresti konje na ispaši, a pravili su i društvo Ingrid dok je slagala labirinte.


Na prilazu selu Omar iznad kojeg se nalaze labirinti cvjeta pakujac (Aquilegia).


Kod labirinta ljubavi i stvaralaštva ponovo su me zaustavile crvenocrne orhideje.


Labirinti slobode i preobrazbe uz koje cvjetaju divlje jagode, razlog da ih se posjeti ponovo kad bude ukusnih plodova, nadam se da ih medo neće sve pojesti prije.





Na fotkama za dvoklik plan sa labirintima, koji nije baš srazmjerno napravljen jer je veći razmak između prva četiri i ostalih, ali postoje table sa natpisima i porukama koje treba pratiti i lako se pronađe svaki labirint.


Labirint povezanosti.



Labirint energije kojeg sam, ne znam zašto, prošao nešto energičnije.


Prema ovome što piše isplatilo bi se proći ga još koji puta.


Zanimljiv kamen u jednom od labirinta.


Pogled na lijepu nastrešnicu preko labirinta moći koja će u slučaju kiše dobro doći .


Zadnji je ganešov labirint koji povezuje sve labirinte.


Sa ganešovog i labirinta povezanosti je lijep pogled na Novi Vinodolski do kojeg nema puno po zračnoj liniji.




Dok sam marendao i odmarao na jednoj od ovakvih klupica odjednom se naoblačilo i morao sam se požuriti nazad. Imao sam još u planu posjet planinarskom skloništu u napuštenom zaselku Vinište i popeti se na vidikovac Kuk, ali kiša je bila sve jača, kod Klenovice pravi pljusak.



Za povećati: konjić u Krmpotama i trešnje u Novom.


Od ovog područja nije daleko Lika, pa sam prije puta napravio pečeni krumpir slično kao pôle, ali rezane na kvarat (nazvao sam ih kvarte), sa daškom mora uz listove motara, i zdjelu miješane salate.

- 14:18 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.