po putu i azimutu

29.11.2012., četvrtak


Zimska liga i Mačkov vrh.
Prošle subote održalo se 2. kolo 9. Zimske lige u trčanju na već poznatoj stazi od kastavske Crekvine do Zvirića i nazad. Stigao sam u zadnji čas, samo malo prije starta, a obzirom da nisam dosta dugo trčao ovakve utrke zadovoljan sam razultatom. Više o utrci na melezovom blogu.

Kad nisam stigao snimiti zagrijavanje prije utrke, snimio sam razgibavanje nakon utrke. Ovdje na Crekvini je ujedno i start i cilj.




Po običaju nakon ove utrke prošećem šetnicama po šumi Lozi i Lužini iza Kastva. Ovdje na Zviriću, gdje je ovaj ranč i malo iza lovački dom bilo je okretište.


Ima puno ovakvih lijepih šumskih staza.


Ovdje se vjerojatno krije šumski vilenjak.


Krenuo sam prema Mačkovom vrhu (504 m) koji je najviša točka na ovom dijelu između Kastva i mjesta Breza.




Zanimljiv detalj na početku uspona, odmah kraj šetnice.


Vrh je stijena


koja nadvisuje ovaj kraj.


Detalj sa vrha.


Ispod vrha sam pronašao i ovu gljivu zvjezdaču.


Prirodne rezbarije na otpalom deblu.


Na fotkama za povećati gljiva koja viri iz mahovine, otpalo deblo okićeno gljivama i rezbarijama crvića i mali prirodni kameni most. I kolaž sa kastavskim vizurama.


U povratku sam prošao kraj ulaza u Šparožnu jamu.



- 02:45 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.