po putu i azimutu

27.06.2008., petak


Snježnik ponovo
Nakon što sam se u ožujku sa nekoliko blogera i planinara uspeo na Snježnik (1506 m) ponovo sam se našao na ovom stjenovitom vrhu sa jednim blogerom, kojeg e u zadnje vrijeme češće viđam na Ptičici.
Lijepo vrijeme i livade pune raznoga cvijeća izmamilo je dosta planinara i izletnika na šetnju i uspone na vrhove oko Platka.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Vrh Snježnika sa puta kroz Grlo
Image Hosted by ImageShack.us

Na vrhu sam zatekao planinare iz Koprivnice koji su nastavili prema Risnjaku, a zatim je na vrh preko grebena došao i
Svantevid sa Gogom i još dva planinara.

Image Hosted by ImageShack.us

Sa Snježnika su lijepi pogledi na sve strane, kao i na susjedni Risnjak u Gorskom kotaru
Image Hosted by ImageShack.us

Uz ostalo, i ova ne baš dobro odjevena muha privukla je naše objektive.
Image Hosted by ImageShack.us

Nije nam se žurilo nazad
Image Hosted by ImageShack.us

Na žalost, na ovom lijepom planinarskom objektu još nije počela obnova
Image Hosted by ImageShack.us



Svantevid se dobro razumije u biljke i između ostalog cvijeća pronašao je rododendron u pupu, planinski lan, kao i ovaj pavit ili klematis na slici, a ja sam mu pokazao stanište runolista koji još nisu procvjetali.
Image Hosted by ImageShack.us

Na povratku prema domu na Platku naišli smo na plave pakujce i nešto niže na ilirske gladiole
Image Hosted by ImageShack.us

Dodatak:

Dok Svantevid snima rododendron u pupu a ja pokazujem rukom prema okolnim vrhovima Goga snima nas.
Image Hosted by ImageShack.us
- 22:35 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.