po putu i azimutu

29.05.2007., utorak


Zaliv Soline
Pred nekoliko godina sam prošao planinarsku obilaznicu putevima Dobrinjštine na otoku Krku i svidjela mi se, bez obzira što najviša visina jedva prelazi 200 m, ali osim lijepog pogleda na more, u kojem se mogu svako toliko osvježiti, posebna vrijednost je i rasprostranjenost raznih biljnih i životinjskih vrsta., među kojima volim vidjeti i ovakvog bjeloglavog supa. Centar Dobrinjštine je stari gradić Dobrinj, koji je do danas zadržao stare autohtone kamene kuće i uske kalete, a ima i drugih zanimljivih mjesta. Uz tu obilaznicu postoje još neke šetnice oko zaliva Soline koje su pogodne i za vožnju biciklom, a sad sam se htio, osim kupanja u toplom moru zaljeva, prošetati i do rta Sulinj, nasuprot mjestu Klimno.

Image Hosted by ImageShack.us

Do uzgajališta školjaka, koje je sad bilo zatvoreno vodi lošija cesta, a zatim se stazom preko livada punog cvijeća prolazi uz nekoliko lokava i dolazi na kraj poluotoka koji skoro zatvara zaljev.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kretao sam se pažljivo jer sam htio "uloviti" i koju zmiju na spavanju, ali uspio sam samo, osim pužića, još samo ponekog guštera i leptira.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Osim raznolikog cvijeća koje se još kupalo u rosi pažnju mi je privukao i jedan napušteni brod.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Bolji plivač bi bez problema i preplivao zaljev na ovom najužem mjestu, ali ja sam se vratio nazad i uz kupanje u skoro vrućoj vodi u plićaku Melina, gdje su neki već dobro 'pocrnili', došao do Klimna.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cvijeće je raslo i uz plaže ispod autokampa Klimno, odakle se može cesticom uz more stići i do mjesta Šilo, kojom sam se provozao biciklom prošlo ljeto, a sada sam samo protrčao jednim dijelom.
Image Hosted by ImageShack.us

Htio sam se prošetati i do Dobrinja na brdu do kojeg vode markirane staze iz Solina i preko mjesta Klanice, ali nisam više imao vremena, pa ću drugi put.
Image Hosted by ImageShack.us


- 02:40 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.