po putu i azimutu

03.01.2007., srijeda


Prvi uspon u 2007
Imam običaj početkom godine za prvi izlet u planinu odabrati uspon do planinarskog doma Hahlić (1100m) i do jednog od obližnjih vrhova, još od kad me je Ilonka, dugogodišnja planinarka PD Kamenjak odvela gore. Oblačno i pomalo maglovito jutro nije obećavalo lijep dan, ali svejedno sam krenuo. Usput sam htio posjetiti i Davora, legendarnog domara doma na Hahlićima koji je došao kući u mjesto Lukeži na Rječini iz bolnice prije par dana, nakon teške operacije glave. Kod mosta u Potkilavcu vidio sam ispred sebe neke planinare kako su krenuli desno, putem preko Čeke i Burnjaka, a ja sam sam otišao lijevo, na uspon preko tzv. 'Kolaca'. Na pola puta sam odmorio kod grobničkih ovčara koji su u svojoj kolibici dočekali Novu, a i ovce se još nisu spustile u dolinu.

Image Hosted by ImageShack.us

Da sam na pravom putu govorile su mi ove planinarske markacije.
Image Hosted by ImageShack.us

Na najtežem dijelu uspona nije bilo leda kao prošli put u ovo doba godine, tako da mi nije trebala pomoć postavljenih sajli.
Image Hosted by ImageShack.us

Magla je bila sve gušća, a zbog toga su na strmoj travnatoj padini i postavljeni kolci kako se ne bi zalutalo po snijegu, tako da se ide od jednog kolca do drugog. Snijega nije bilo, tako da sam mogao pratiti stazu. Jedan od putokaza je i ova stijena. Tri jezerca u blizini doma bila su zaleđena, ali su se jedva vidjela u magli, pa sam stavio i sliku od lani. Na raskrižju pred domom dobro dođe ovaj putokaz.


Planinarski dom sam ugledao tek kad sam došao blizu.
Image Hosted by ImageShack.us

U domu na dočeku Nove bilo je uglavnom poznato društvo, čak i jedan par iz Slavonije, česti sudionici izleta koje opisuje ericca35 na svom blogu. Nakon nekog vremena došli su i planinari Kamenjaka, koje sam vidio na početku staze.
Image Hosted by ImageShack.us

Iza doma prema Platku bilo je još lanjskog snijega, a neki tragovi su mi se činili kao od medvjeda.
Obzirom da nije još jedan praznički dan, morali smo se polako vraćati nazad. U povratku je kiša postajala sve jača, tako da sam kod Davora u Lukeže stigao mokar. Poslije su se spustili i došli u posjete Davoru Slavonci i još jedan par sa malim djetetom, i rekli su kako je kiša već pomalo

prelazila u snijeg. Drugi dan ujutro su svi vrhovi koje vidim sa balkona bili bijeli, pa je vjerojatno oko Hahlića bilo više snijega nego na ovoj slici od lani.
- 23:59 - Komentari (78) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.