Demiurg Mu Se Smije U Lice

ponedjeljak, 25.09.2006.

Čudno jutro


Probudih se oko 5, malo razmišljao, ustao oko 7 ipo, i sitin se kako mi mob još ne radi jerbo račun nije plaćen.

I nakon još nekih dijaloga koji su nebitni uzmem ključ od sandučića i otvorim isti (sandučić) i izvadim 3 miseca pošte

za što je potrebna velika umješnost.

Oko 8 vidim da mi je sedmi misec neplaćen, a račun iznosi, 376 kn, a za osmi 156.

Puno je to novaca.

I sad, javlja se inner voice: 'Uzmi novi mobitel, i to tele2 jerbo imaju povoljnije cijene, a mms nikad nisi ni koristija!'

I odem u gambija, i otkrijem da je to zadnji primjerak (ovaj jeftini šta san uzeo). Nastavim malo lutat po gradu i inner voice kaže:

'crkla ti baterija na satu, promini je'

I odnesem je kod perice i on mi kaže da ne može još otvorit sat jerbo je malo zahrđala vida i da dođen za uru vrimena.

Ja rekoh: nema problema.

Odoh prema toniju, kad mi i.v. kaže: 'ajde u prestiža'

And so I did.

I tamo pričan sa konobaricom i onda dođe drugi lik i sidne s nama.

zapodjenemo mi razgovor, pričamo uru vrimena i on ispadne goa frik i još se bavi glazbom , produciranjem i na kraju mi kaže da će

mi ostavit u prestiža fruti lups (program za stvaranje glazbe) sa svim jebenim semplovima i tko zna čime još i još neke stvari unutar par dana.

I sve se to zbilo do 10 sati ujutro.

I onda odem u knjižnicu i pogledam, kao što svaki dan gledam, jel doša demian, i da, došao je, i ja ga dignem.

Eto, slušajući inner voice, došao sam do duhovne i materijalne koristi.

25.09.2006. u 11:36 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

01/07 (3)
12/06 (1)
11/06 (6)
10/06 (3)
09/06 (12)
08/06 (21)
07/06 (9)
06/06 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Potaknut dijalozima, unutarnjim previranjima te raznim supstancIJama, massivehead razvija tehniku pisanja u prvom, drugom i trećem licu, a napose impersonalno.