Demiurg Mu Se Smije U Lice

četvrtak, 24.08.2006.

Životarenje

Aj tot ajd daj, ali nisam :)....... :( , a srce mi je tuklo vrlo brzo.
Onda san namistija lažni osmijeh i pretvara se da slušam razgovor.

I onda san dobija mjesečevu sonatu.

I stavija svirat.

Bila je tako spokojna, očajna, nemoćna, predivna, bolna, prigodna,a nakon nje mi uleti sober

i digne me.

Mjesečeva sonata pa sober.....kako dobro..



iden na ekskurziju , ne da mi se

i nemam energije, smršavija san pet-šest kila

ne da mi se ist


uopće mi se ne da

zatvorit ću se u sobu i prespavat sve

ali neće mi moji sustanari dat


ne želin se opijat

iman previše razloga za piće


ne želin se drogirat


želin sve prespavati


ne želin 'ljubavnu' avanturu na ekskurziji

iman mp3 i mjesečevu sonatu


želin ne volit

i........

jeben ti mene



želin prespavati život


bar se to na meni ne vidi

24.08.2006. u 11:36 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

01/07 (3)
12/06 (1)
11/06 (6)
10/06 (3)
09/06 (12)
08/06 (21)
07/06 (9)
06/06 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Potaknut dijalozima, unutarnjim previranjima te raznim supstancIJama, massivehead razvija tehniku pisanja u prvom, drugom i trećem licu, a napose impersonalno.