Demiurg Mu Se Smije U Lice

ponedjeljak, 21.08.2006.

Smrdim


i ova inače udobna plastična sjedalica mi se lijepi za leđa
ili su mi leđa uronila u nju
sad su u nekakvoj sinergiji
i znoj na tschelu
i guzica mi se znoji i uplijesnila se
sa lica se cijedi mast
gle, na kruh se slijeva
fetu kruva prinosim usnama svojim
vratarima smrdljive špilje
mudante više bijele nisu
smeđe straga
sprijeda žute
što sam gladan
sreća da mi je ovaj pauk u bradi ispleo mrežu
i ulovio muhu
sad će oboje u trulu špilju
zadaha zla
mrvit će ih sive, žute, smeđe krhotine
što zubima se nazivaše
slap od krmelja proteže se do nosa
gdje sa balom skrutnutom kaskade čini
preko ispucalih brkova
guša mi narasla, joda mi fali
jer nema ga ni u muhi ni u bali
neki nose leće
ja nosim mrenu
ništa se ne minja u trenu
ostajem
muška swinja -
antagonist tamjana postajem


21.08.2006. u 23:14 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

01/07 (3)
12/06 (1)
11/06 (6)
10/06 (3)
09/06 (12)
08/06 (21)
07/06 (9)
06/06 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Potaknut dijalozima, unutarnjim previranjima te raznim supstancIJama, massivehead razvija tehniku pisanja u prvom, drugom i trećem licu, a napose impersonalno.