Demiurg Mu Se Smije U Lice

subota, 22.07.2006.

De iuventutem mundi


Sanguine wisdom

..........................

Thank you for your attention



Bijaše dječarac koji smatraše da je bolji od većine ljudi jerbo je on svemu tražio razlog.

Ta ga je potraga dovela do shvaćanjai kako ne zna razlog razloga pa je shvatio kako u TOM pogledu i

nije bolji od većine, već samo stepenicu bliže smislu ili dalje u slučaju da se zajeba.



Logika je besmislena, a opet je koristim.

Možda je svaki zaključak neistina, ali po nekim urođenim zakonima, svaka ispravna upotreba logike čini

stvari istinitima.

Zapravo nemam pojma šta sam napisao.


Ali zar ne fascinira kako vrata ostanu zaključana i kad zaboravite da ste ih zaključali?

Da slučajno budu otključana poslije zaključavanja kojeg ste čin zaboravili, ne biste skužili.

Oh, divine powers.


Zamislite svijet kaosa.

Ono, počneš pričat s nekim i on odjednom promjeni oblik, boju ili šta ja znan, ili počne fermentirati i

postajati amorfna masa koja traži pecivo jer želi hraniti golubove. Zatim shvatiš da ne obraća pažnju

na razgovor i uvrijeđeno se pokupiš i postaneš činčila.


Ljudi ipak naginju redu.

Pa povećavaju entropiju.

Our own existence is our own destruction.

Čak i da smo ekološki osviješteni.


Zamislite da želite očistiti šupu od otpada.


I da možete sve jednim potezom baciti u zrak i onda se diviti vašoj čistoj šupi.

I onda odjednom stvari počnu padati, a među njima i važ piture koji je odletio dosta visoko pa je imao

ogromnu potencijalnu energiju koja se pretvorila u ogromnu kinetičku energiju pa je uhvatio ogromnu

brzinu unatoč otporu zraka, recimo 30 met. u sek.(najveća brzina koju može uhvatiti kap kiše) ,a važ je mase jednog kilograma.

Znači, oko 450 J bi bilo u tom udarcu (oko 2.2 deca zbregova sa 2.8% mm).

Čovjek bi zasigurno poginuo od takva udraca u glavu, a budući da ste vi očistili tu šupu, taj bi čovhjek

bio vaša osoba.

Litra mlika može ubit nešto više od 4 čovika pod pretpostavkom da je 450 J najmanja ubilačka

energija.


Jeste li sigurni da ste ikoga vidili kako se okliznuo o koru banane?



Jeste li ikad upoznali čovjeka koji je izmislio općepoznati vic?

-Ja san ti onaj šta je izmislija onaj o crncu i brašnu.

-Koji?

-Kakav je crnac ispod tone brašna? Mrtav.

-Hahaha. Znam taj. Dobar je. Znači ti si ga izmislio.

-Da. To mi je jedan od boljih.

Postoji nekakva frakcija izmišljača viceva.

------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------

Inače?

Dobro sam.

Malo mi zna bit dosadno.

Fali mi emocija. Flegma ja - Gad ja.

Samo udovoljavam svojim prohtjevima. Osobe postaju tijela, a i ja.

But there was that gut feeling. Inače bi popizdija.

I fali mi utjecaja. Blago sam izoliran, nedostupan, kao Polinezija.

Sam sebi dovoljan. A jebiga.

Već mi dugo nije bilo loše.

22.07.2006. u 11:51 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

01/07 (3)
12/06 (1)
11/06 (6)
10/06 (3)
09/06 (12)
08/06 (21)
07/06 (9)
06/06 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Potaknut dijalozima, unutarnjim previranjima te raznim supstancIJama, massivehead razvija tehniku pisanja u prvom, drugom i trećem licu, a napose impersonalno.