/ Dnevnik volonterskog zatvorenika

subota, 30.01.2010.

Noć je, nema me
Ja sanjam da sam u snu
Njišem san što te sanja.

- 09:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 27.01.2010.

Otvorena vrata pozivaju:
izađi
iz ove guste smjese nazvane bijedom
kroz okvire nepremostivosti
( ovo je noć, preduga )
Učini ih prolazom u svjetlo
Od kojeg se veličina tame iz
straha zgušnjava, hlapeći mirise
Provokacija izbija na čelo, kasno je za
Odluke ( zbog nagonskog doba dana )
Kasno i za povratke
Nikada ne svraćam pogled, ne vrijedi znati
Što se događa unatrag a
Zašto sada moje oči, traže putokaze prošlosti
Pozelenjela netom osušena lišća na
Obrazima nevinih lišca, pare naivnih mirodija
Žegu stjenke nosnica

Nije li ovo kraj, ne valjda modificirani početak?

- 21:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 23.01.2010.

Zaboravljam te na nebroj načina.
Na koji način da te zaboravim?

- 13:18 - Komentari (17) - Isprintaj - #

utorak, 19.01.2010.

Oprostite mi što nisam

čovjek-vjetrenjača.

- 23:57 - Komentari (17) - Isprintaj - #

utorak, 12.01.2010.

Jer kako Devjontka kaže:

„Ako čovjek još može plakati, još može sve početi iznova.“

A gdje,
gdje su Moje suze?

- 10:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.