kršćanska-curka

nedjelja, 06.11.2005.

Dragi moji blogovci, danas je nedjelja i ja polako punim baterije za novi radni tjedan... .-))


Bio jednom jedan čovjek, imenom George Thomas, bio je svećenik a živio je u jednom malom selu. Jednog Uskrsnog jutra išao je prema crkvi noseći u ruci jedan zahrđali kavez. Kada je došao u crkvu stavio ga je blizu propovjedaonice. Vjernici su bili iznenađeni kada su to vidjeli. Kao odgovor svećenik je započeo propovijed:
"Dok sam jučer šetao susreo sam jednog dječaka koji je u ruci nosio ovaj kavez. Unutra su bile tri ptičice. Tresle su se od hladnoće i od straha. Zaustavio sam dječaka i upitao:
"Što to nosiš, dijete moje?"
"Tri stare ptice", odgovorio je.
"Što ćeš s njima učiniti?", upitah ga.
"Nosim ih kući da se igram s njima", odgovori dječak. "Dražit ću ih, kidati im perje i tako će se posvađati. Silno ću se zabaviti".
"Ali, prije ili poslije će ti dosaditi. Što ćes tada učiniti?"
"Imam mačke", odgovori dječak. "One vole ptice. Njima ću ih dati".
Svećenik je ostao u šutnji jedan trenutak.
"Koliko tražiš za ove ptice, sinko?"
"Štoo? Gospodine, zar ih želite kupiti? Pa to su samo obične poljske ptice, ništa posebno. Ne pjevaju a nisu ni lijepe!"
"Koliko?", ponovno je upitao pastor.
Misleci da je poludio,dječak je rekao :"Deset dolara!"
Pastor je izvadio deset dolara iz džepa i stavio ih u ruku dječaku a on je kao munja nestao. Pastor pažljivo uze kavez i pođe na mjesto gdje je bilo drveća i trave. Otvori kavez i s radošću pusti ptice na slobodu.
Eto, to je tumačenje praznog kaveza uz propovjedaonicu. A onda je započeo ovu pripovijest:

Jednog dana Isus i Sotona su razgovarali. Sotona se bio vratio iz Edenskog Vrta. Bio je ponosit i napuhivao se ohološću. "Da Gospodine, upravo sam ulovio cijelo čovječanstvo. Upotrijebio sam zamku za koju sam znao da će biti izvrsna a za mamac sam isto stavio ono što sam znao da će upaliti. Sve sam ih ulovio!"
"Što ćeš učiniti s njima?", upita Isus.
Sotona odgovori:"Oh, igrat ću se s njima! Naučit ću ih kako se oženiti a onda se rastaviti; kako se mrziti i kako činiti jedan drugome zlo; kako piti, pušiti i psovati.
Naučit ću ih kako proizvoditi oružje za ratovati i kako se međusobno ubijati. Bit će to veoma zabavno!"
"A onda, kada završiš igrati se s njima i naučih ih svemu tome, što ćeš onda učiniti s njima?, upita Isus.
"Oh, ubit ću ih", uzviknu Sotona oholo.
"Koliko tražiš za njih?", upita Isus.
"Daj, ne želiš valjda ovu svjetinu kupiti! Nisu ni za što! Zli su veoma. Ako ih uzmeš mrzit će te. Pljuvat će po tebi, psovat će te a onda te i ubiti. Ne, nije valjda da ih i dalje želiš kupiti!!"
"Koliko?", opet upita Isus.
Sotona pogleda Isusa i cereći mu se u lice reče:
"Svu tvoju krv, sve tvoje suze i tvoj život!"
Reče Isus:"DOGOVORENO!"

I plati cijenu.

- 18:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #