Insomnia

19 siječanj 2017

Povratci s broda ponekad znaju biti traumatični, mislim, doletiš s drugog kraja svijeta di ti je do jučer dan bio noć a sada ti je noć zamijenila dan. I onda slijedi period aklimatizacije. Ali, navikao sam, više mi to nije toliki bed.

I tako……

… ustao sam, nisam mogao spavati, a i želja za cigaretom bila je jača od sna.

U mraku dnevne sobe pripalio sam duvan. Plamen žigice osvijetlio mi je lice na tren, i vidio sam svoj odraz u prozorskom staklu. Koja faca, taman za prepast se da ne znam da sam to ja.

Duboko sam uvukao prvi dim i sjeo na kauč ubacujući izgorjelo drvce u pepeljaru. Upalio sam TV.

Nogomet, južnoamerički...pa nekoliko programa TV sapunica, pa vijesti BBC-a...snooker, reklame, onda NBA, pa američki rugby, soft erotika, texas holdem poker.....

Tu sam se zaustavio. Lik je imao par sedmica i blefirao je opako. Ostali su bili neodlučni krenuti ili ne. Drugi igrač je tražio trećeg kralja.

Nije ga dobio, i na riveru je odustao kad je Lik podignuo ulog za 100.000. Ok. Zanimljivo je pratiti lica pokeraša.

Ugasio sam TV i krenuo pripraviti kavu pazeći da ne činim suvišnu buku. Dok sam čekao da voda uzavri, misli su me pomalo obuzimale, onako kao kad se magla spušta u kotlinu, i polako ali sigurno pokriva tlo ispod sebe.

Pogled mi je odlutao prema stoliću na kojem je cigareta pomalo dogorijevala u pepeljari i pomislio sam:

Život je upravo kao ova cigareta, polako ali neumitno prolazi ne ostavljajući nam vremena o razmišljanju što se dogodilo jučer, prije mjesec dana, prije godinu dana. Iznimno, u trenutcima samoće počnemo intenzivnije razmišljati o proteklom vremenu i zbrajati ono što smo napravili i ono što nismo.

Filozofija u rano jutro...ulio sam netom skuhanu kavu u šalicu i krenuo prema kauču. Pripalio sam još jednu, sad već treću cigaretu.

Puno pušim, rekoh sam sebi, onako poluglasno, trebalo bi to smanjiti. Nisam više palio TV, umjesto toga uključio sam računalo.

Portal ovaj, portal onaj, uglavnom sve je isto.

I ona….

- Haj.

- Haj. Znaš, lijepa si kao nekada.

I eto nas opet u labirintu.

Ona i ja.

Volim je, ali život je ponekad kompliciran.

Tu mač.

<< Arhiva >>