Auti - komada tri: Partner, Polo i Swift
Dok sam ja u Švici na službenom putu (iako sam još uvijek na godišnjem), evo za čitanje malo dosadne tematike o autima koje sam u zadnje vrijeme sprovozal, a potom iskritizirao ili nahvalio u novinama.
Nisam o autima pisao još od Corolle 14.6., pa ih se nakupilo neobjavljenih recenzija - komada tri.
Peugeot Partner 2.0 HDi Quiksilver
Nije baš nešto lep, ali to se od klase MPV automobila, odnosno putničkih verzija gradskih dostavnjaka, uopće i ne očekuje. Ali zato ima pun k... prostora, varijabilan je i štedljiv.
Dvolitreni HDi agregat sa 90 KS i 205 Nm okretnog momenta najbolji je izbor za Partnera. Piše da u prosjeku troši 5,8 litara, meni je trošio litru i pol više. Maksimalna brzina od 160 km/h je čist dovoljna.
Auto je dug 413 cm, širok 172 cm i visok čak 181 cm. Gepek ima 625 litara obujma, a kad se spuste sjedala onda se pretvara u kombi s 2800 obujma.
Osnovna oprema Quiksilver modela su dva zračna jastuka, klima-uređaj s termoizolacijskim staklom, radio s CD playerom, krovni nosači, kožni volan, dvoja klizna vrata, prekrivač prtljage, mreža i kutija za prtljažnik, ladica ispod sjedala suvozača, središnje daljinsko zaključavanje, vanjska ogledala i prednja stakla na struju te maglenke.
Cijena svega je 130.500 kuna.
Volkswagen Polo 1.4 TDI
Folcvageov mališan dobio je novi izgled njuške i mora se priznat se je sad ljepši, a dobra fora je što izgled dijeli i s dva broja većim Passatom.
Po dimenzijama je i dalje dimenzijama u sredini gradske klase - 390 cm dug, 165 cm širok i 145 cm visok. Međuosovinski razmak je 246 cm, a prtljažnik s 270 litara je okej. kad se spuste sicevi, dobije se 1030 litara prostora.
Vozil sam novi Polo s novim trocilindarskim 1.4 TDI. Taj su motor metnuli umjesto 1.9 SDI. Takvog i sam imam u svojem Polu, pa sam popizdio kad sam čuo kak radi ovaj novi mali motor. Jebeš to kaj ima dva konja više, ali radi ko traktorski motor. Katastrofa. Nemrem više pisat, to mi se tak zamjerilo da mi se cijeli auto zgadio.
Testni je auto imao Trendline paket. Dva zračna jastuka, servo upravljač podesiv po visini i dubini, klima uređaj... Još je nešto dodano i ispada 106.800 kuna...
Suzuki Swift 1.3 VVT
Brzo sam zaboravio Polo jer sam nakon njega između ostalog dobio i novog Swifta. S tim sam autom uživao kao rijetko s kojim.
Vjerojatno zato kaj sam cijelo vrijeme imao na pameti Swiftovu relijašku reputaciju (legenda N1 klase), a novi motor 1.3 VVT s 92 konja kao da je napravljen za ludiranje po zavojitim cestama.
Autić je kratak i širok (369,5 i 169 cm) i težak ispod tone, pa ide ko zvrk. Kad sam ja za volanom, ide ko gluha svinja. U drugoj do 95 km/h, u trećoj do 140 km/h... Kaj više da velim, uživancija...
Sportskom osjećaju doprinose malim trokraki upravljač i mala ručica mjenjača. Cijelo vrijeme sam se sam vozio, jer rijetki bi mogli izdržat moje izdivljavanje... Zato neću ni pisat o (ne)komforu straga ili gepeku od samo 213 litara, jer ovaj bi autić volio imat samo zbog jurnjave.
U serijskog opremi Swift ima dva zračna jastuka i ABS s raspodjelom kočione sile. Posebnost je smart key, kojeg je dovoljno držati u džepu, a otključavanje auta i pokretanje motora obavljaju se bez njega. Osnovna cijena je 79.500 kuna. Moja jurilica imala je još klima-uređaj, bočne zračne jastuke i zavjese, kompletni audio-sustav, električni paket i lake 15-colne naplaci, pa je koštala 99.500 kuna.
Evo frischka Top-lista recenziranih auta
(poredak po subjektivnom dojmu):
1. Toyota Prius
2. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
3. Hyundai Sonata 2.4
4. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
5. Suzuki Swift 1.3 VVT
6. Nissan Primera 2.2 dCi
7. Opel Astra karavan 1.7 CDTi
8. Renault Scenic 1.5 dCi 100
9. Volkswagen Golf 1.9 TDI 105
10. Toyota Corolla 1.4 D-4D
11. Peugeot Partner 2.0 HDi
12. Renault Modus 1.6 16V
13. Volkswagen Polo 1.4 TDI
14. Nissan Almera 1.5 dCi
15. Renault Thalia 1.4 16V
|