Marijan M. (43)

utorak, 11.01.2005.

Nesreća na Ilici i stanje našeg društva

Raspričali se i raspisali svi o sinoćnjoj nesreći na Ilici, gdje su poginuli klinac star 18,5 godine i curica od 16 godina.
I ja sam se danas (bit će sutra u novinama) povodom te nesreće bavio s tematikom pogibije mladih vozača u kontekstu novog Zakona o sigurnosti, koji ograničava brzinu, snagu vozila i vrijeme upravljanja za nove vozače, odnosno one s manje od dvije godine vozačke dozvole u džepu.

Znao sam da je stanje u kurcu, ali neugodno me iznenadila spoznaja do koje sam došao - prometna policija na području PU zagrebačke (Grad zagreb i županija) je od 20. kolovoza 2004. (četiri i pol mjeseca) podnijela samo pet (5) prijava po članku 221., koji propisuje 500 kuna i 1 negativan bod za nove vozače koji se ne drže ograničenja.
Pored svih tih bahatih bogatih razmaženih maminih i tatinih sinova koji po našim cestama voze bijesne pile i ubijaju dužne i nedužne, oni su u 130 dana podnijeli samo pet prijava. SRAMOTA!!!


Pa kaj su onda donijeli takav zakon ako ga ne misle provodit. Bitno da polupismeni policajac na onoj poluautocesti prema Rijeci stoji na mjestu gdje je stupidno ograničenje 80 km/h i zaustavlja sve koji voze preko 110, a onda im pola sata ispisuje tiket s kaznom.
Da me ne bi krivo shvatili, to što sam ljut na policiju, ne znači da ih krivim za nesreću na Ilici.
Znam da je policija samo jedan truli dio cijelog našeg trulog sustava, počevši od davanja vozačkih dozvola ljudima koji se nisu naučili voziti (zapravo im dajemo dozvole za ubijanje), preko loše postavljenih prometnih znakova, idiotskih prometnih infrastrukturnih rješenja i naplaćivanja pune cijene za poluproizvod, pa sve do klasne diferencijacije prometnih prekršitelja u kojoj najbolje prolaze bogatuni u skupim autićima (a među njima i mamini sinovi i tatine kćeri koji su za 18. ročkas dobili ničim zaslužene pile s dvjesto i više konja).
Uf, baš sam ljut.

- 16:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)